“Smakrik mat”
Omdöme om Indian Zayka

Indian Zayka
Rankad som nr 29 av 186 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Vi var två par som beställde olika rätter. Alla var väldigt nöjda med servicen och den smakrika maten. Ett extra plus för ’rörorna’ till papadum.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Anders W

Omdömet skrevs 11 juni 2021

Jätte god mat med jätte bra lokal. Samtligen var det jätte bra service. Jag reccomenderar detta stället.

Datum för besöket: juni 2021
Tack sukheets
Omdömet skrevs 28 maj 2021 från mobil enhet

Som vanligt efter ett besök här går vi hem mätta och belåtna. Service, bemötande och maten alltid på topp. Jag äter alltid lamm här, aldrig besviken. Så Bra!

Datum för besöket: maj 2021
Tack AgnetaE23
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Denna plats är fantastisk! Atmosfären är chill och cool men personalen är också riktigt vänlig. De vet vad de gör och vad de pratar om, och du kan säga att göra kunderna nöjda är deras huvudprioritet. Maten är ganska bra, indiska klassiker och några vändningar, och för sina priser är det 100% värt det.

Datum för besöket: april 2021
Tack Mubashir A
Omdömet skrevs 27 maj 2021

Det var så gott att jag inte ens kan säga det. Vi beställde en garlic chicken tikka som man fick i en varm platta det blev hundra gånger godare med plattan. Sen beställde vi också en Zayka thali/chefs special som va så god man fick 4-5 rätter med en masala papadom och en vitlöks naan bröd. Jag recommenderar stort.

Datum för besöket: maj 2021
Tack S8079WAsandeepc

Resenärer som tittade på Indian Zayka tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Indian Zayka? Berätta vad du tyckte!