“Så bra!”
Omdöme om Indian Zayka

Indian Zayka
Rankad som nr 58 av 177 Restauranger i Halmstad

Som vanligt efter ett besök här går vi hem mätta och belåtna. Service, bemötande och maten alltid på topp. Jag äter alltid lamm här, aldrig besviken. Så Bra!

Tack AgnetaE23

Denna plats är fantastisk! Atmosfären är chill och cool men personalen är också riktigt vänlig. De vet vad de gör och vad de pratar om, och du kan säga att göra kunderna nöjda är deras huvudprioritet. Maten är ganska bra, indiska klassiker och några vändningar, och för sina priser är det 100% värt det.

Datum för besöket: april 2021
Tack Mubashir A

Det var så gott att jag inte ens kan säga det. Vi beställde en garlic chicken tikka som man fick i en varm platta det blev hundra gånger godare med plattan. Sen beställde vi också en Zayka thali/chefs special som va så god man fick 4-5 rätter med en masala papadom och en vitlöks naan bröd. Jag recommenderar stort.

Tack S8079WAsandeepc

Datum för besöket: april 2021

Resenärer som tittade på Indian Zayka tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Indian Zayka? Berätta vad du tyckte!