Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
eyp2rtqky6

Fräscht hotell

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs för 4 veckor sedan
Fräscht hotell. Sköna sängar. Enkelt med parkering strax utanför. Bra med stort bord och stolar i receptionsområdet, där man kan arbeta.
Resetyp: Reste i arbetet
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Halmstad Plaza, OtherProfilHotels Halmstad Plaza, svarade på det här omdömet
Svarade för 4 veckor sedan
Hej!

Vad roligt att höra att du trivdes så bra, och att du fann arbetsro i vår lounge. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka i framtiden, och tack så mycket för din fina recension!

Receptionen
  • Algotels
0.4 km från ProfilHotels Halmstad Plaza
Rumsservice
Visa fler hotell i Halmstad

Ett modernt hotell men tycker jag saknar lite atmosfär.Lite märkligt att man inte kan parkera i garaget och gå direkt in i hotellet.Snabb incheckning om än lite opersonlig.Det som drag ner betyget är den väldigt lite nonchalanta bemötandet i deras restaurang.Frukosten var helt ok och rummet var rent och fint.

Restyp: Reste ensam
Tack Lasse62
Halmstad Plaza, Other på ProfilHotels Halmstad Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Lasse!

Kul att se att du verkar ganska nöjd med din vistelse överlag. Vi tar till oss angående servicen i restaurangen samt vid incheckningen och ska se till att det når ut till berörda parter, och tackar dig för att du hjälper oss att bli bättre. Du kan även ta dig in till hotellet från garaget med hjälp av rumsnyckeln du får, via den kan du ta dig in direkt till hotellet via hissarna.

Vi hoppas att få hälsa er välkomna i framtiden igen!

Omdömet skrevs 8 juni 2024

Rent, oerhört tyst, trevlig personal och riktigt god mat på ett hotell.
Uppskattar att ALLT finns, rvål, scampo, Balsak & Hudkräm. Uppskattas att slippa ta med allt.Lite fattigt gym, Behöver lite vikter. Dessutom bra parkering under och utanför.

Rumstips: Lovely beeds
Tack Anne H
Halmstad Plaza, Other på ProfilHotels Halmstad Plaza, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej Anne,

Tusen tack för din fina recension & toppen betyg.

Vi ser framemot att hälsa dig välkommen igen!

Omdömet skrevs 4 juni 2024

Ni som klagar på olika småsaker,. Har ni någonsin sovit i en skönare säng än den på ProfilHotel Halmstad Plaza????
Nej, trodde inte det heller! ;)
Hotellet är modernt och smakfullt inrett med hjälpsam och lagom trevlig personal, tysta golv i korridorer, gott om hissar för att undvika kö och fantastiska sängar med sänglinne ”todiefor”.
Ett hotell värt att resa till Halmstad för!

Rumstips: Välj inget annat hotell när du kommer till Halmstad!
Tack Connector250215
Halmstad Plaza, Other på ProfilHotels Halmstad Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2024

Hej,
hjärtligt tack för din fina feedback. Vi blir så glada att höra att ni trivs hos oss. Vi önskar er en härlig stundande sommar och varmt välkomna åter.
Receptionen
ProfilHotels HalmstadPlaza

Omdömet skrevs 3 juni 2024

Relativt kass upplevelse med dålig personal främst vid frukosten. Frukosten var ingen höjdare och smakade därefter. Killen uppe vid sky baren var dock trevligare än frukostpersonalen. Precis utanför hotellets ingång fanns en fimp-slängar-dispenser. Den hade nog aldrig någonsin blivit tömd. Så jäkla äckligt. Mådde illa varje gång jag var tvungen att passera den. Hotellet hade snabba hissar om jag ska lyfta någonting bra.

Tack 699johanna123

Hej Johanna och stort tack för din återkoppling. Vi har nu skickat vidare detta till berörda avdelningar. Vi hoppas att vi får välkomna er och önskar er en härlig sommar.
ProfilHotels HalmstadPlaza

Omdömet skrevs 29 maj 2024

Låt inte den stela, kalla, utsidan lura dig, inne på hotellet är det välkomnande och väldigt trevligt. Välj ett Premium-rum och få tillgång till loungen på 9:e våningen för en lugnare frukost!

Tack Connector05110831544
Halmstad Plaza, Other på ProfilHotels Halmstad Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2024

Hej!

Tusen tack för din fina recension!
Det gör oss så glada att du gillade vårt hotell och hade en härlig vistelse.

Varmt välkommen åter!