Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline178 US$
eDreams178 US$
FindHotel
Destinia.com
Agoda.com178 US$

Vi bodde på Mårtenson för vårt bröllop. Rummet var fantastisk fint och fräscht, med både arbetsplats (skrivbord), soffa och superbekväm säng. Personalen var alltid trevlig och tillmötesgående. Bäst ändå var frukosten. Tack för att ni förgyllde vårt bröllop!

Tack annawH2298AM

Vi firade en födelsedag, åt middag på hotellet och fick fantastisk service! Rätt personer på rätt plats. Sköna sängar och vi sov väldigt gott. Alla var nöjda - från 19-åringarna till jubilaren. Skönt att bo centralt och att ställa bilen för en helg.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Madelene71

Jag och min fru hade en undebar upplevelse. Frukosten var jättebra och maten i bistron var hur trevlig som helst. Hotellet ligger också perfekt för turer runt i stan. Närma till både affärer och restauranger.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Companion742636
Omdömet skrevs 19 september 2021 från mobil enhet

Spenderade 2 nätter på hotellet.
Började bra när vi fick en uppgradering av rum!
Rent och fräscht överallt.
Rummet var fint med utsikt över Nissan. Sköna sängar men väldigt varma täcken - både kuddar och täcken var fluffiga och mjuka!
Bra frukost men saknade fler sorters ost, fanns bara en sort. God äggröra, som annars brukar vara mindre bra på hotell.
Fin och trevlig hotellbar.
Bra bemötande av all personal.

1  Tack toveb621
Omdömet skrevs 18 september 2021

Superfint nyrenoverat hotell med härligt vacker miljö. Lyxigt med en avslappad och hemtrevlig atmosfär.
Mycket trevlig och engagerad personal. Perfekt läge i stan. Mycket bra restaurang, bar och ett modernt luftigt gym. Rekommenderas varmt till både affärsresenärer och turister.

Tack Helena-Hurghada19