Orbitz.com
eDreams177 US$
Priceline177 US$
FindHotel
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

Hotellet ligger väldigt centralt och är fint inrett. Hotellrummet och bemötande var bra.
Vi åt även på bistron och blev väldigt nöjda med såväl service som mat. Vi åt vegetariskt och torsk samt drack några glas god riesling.
Efter middagen spelade vi sällskapsspel och drack vidare på det goda riesling vinet i sofforna i bardelen.

1  Tack LaufenLars
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Lars

Tack för din fina feedback. Det gör mig så oerhört glad att ni trivdes hos oss.

Kull också att ni precis som vi gillar spel och gott Riesling.

Varmt välkomna tillbaka.

MVH Linda Alm/Hotelldirektör

Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Det här är det snyggaste hotellet jag bott på. Varenda detalj framstår som omsorgsfullt utvald. Blev så inspirerad!! Frukosten är kanon, trivseln hög och läget optimalt. Gymmet var välutrustat och har allt man behöver! Några få saker drar ner betyget:

Frukosten har allt man önskar men är så trång! Det finns ingen naturlig passage mellan borden varför folk passerar nära när man sitter och äter. Vi tyckte att det var jobbigt mitt i pandemin.

Toalettpappret är det billigaste och tunnaste jag någonsin upplevt. Passar inte den här prisklassen! Fattar miljöaspekten av att ha oblekt papper men två lager är väl ändå att anse som standard.

Vi märkte inte alls av någon pågående renovering och det var lätt att hitta på hotellet. ++

Hit kommer vi gärna tillbaka!!

Tack Jennifer H
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Ett underbart trevligt och modernt hotell med egen karaktär och superbra läge mitt i stan. Härlig atmosfär, rent och fräscht, rymliga superiorrum och mysigt cafe' liksom bar och restaurang. Återvänder gärna men kan tyvärr inte ge högsta betyg p g a några saker som kan bli bättre. Med aktuellt rumspris är det inte OK att takbaren var stängd, beställd extra säng inte fanns på plats i rummet och ölen tagit slut i cafét. Självincheckningen behöver också filas till så att den blir enkel och friktionsfri om den ska vara kvar. Att köra hit m h a GPS:en eller att hitta parkering var vidare inte lätt då det underbara läget på en avstängd gågata i gamla stan krånglar till det. Jag kan lätt ha överseende med några av dessa små detaljer men inte alla tillsammans.

1  Tack 11ErikS
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Hej Erik

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva om din upplevelse hos oss.
Tack också för de fina orden om vår design mm.

Angående takbaren så förstår jag verkligen att du blir besviken.
Väderprognoserna har spelat oss ett spratt senaste 2 veckorna och ändrats fortare än vad vi hunnit bemanna upp.
Vi jobbar på att bli bättre för att snabbare kunna öppna upp när vädret ändrar riktning.
Att ölen är slut är såklart inte ok och jag måste informera mina medarbetare om att man gärna får låna öl från andra avdelningar i huset, för öl det har vi i massor.
Vi har haft vissa problem med självincheckningen och gör allt för att det ska fungera helt tillfredsställande.
I våra ankomstsms informerar vi nu dagligen om smidigaste vägen till det parkeringshus vi samarbetar med.

Vi hoppas att du vill ge oss en ny chans i framtiden och önskar dig varmt välkommen tillbaka.

Vänligen Linda Alm / Hotelldirektör

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Populariteten märktes markant på hotellet, många som vill synas där och lounge och bistro var mycket bra, personal, service var mycket bra, tyvärr var vårt superior rum alldeles för litet och det märks att hotellet inte är färdigrenoverat.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack christer505

Hej Christer

Tack för din feedback. Ja vi är så glada över att vi blivit Halmstads nya vardagsrum och att så många vill leva livet tillsammans med oss på hotellet.

Vi har olika storlekar på våra superior rum och nästa gång kan du mejla mig så lovar jag att du får ett av det större.

Det är alltid en utmaning att renovera samtidigt som man har ett öppet hotell.
Snart är vi klara och då har vi ännu fler härliga outlets att erbjuda er gäster.

Varmt välkommen tillbaka.

MVH Linda Alm/ Hotelldirektör

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Smidigt incheckning digitalt men tyvärr fick vi ett rum som inte motsvarade vår bokning "standardrum med 180 cm säng" eftersom hotellets rumskategorier inte speglas mot bokningsformuläret hos Nordic Choice Hotels. Vid kontroll mot hotellets egna hemsida så finns det fyra olika val för "standard dubbelrum". Nu löste det sig och vi fick ett rum som väl motsvarade förväntningarna men ger ett första dåliga intryck. Nästa märklighet var att man inte städade rummet under vår vistelse med hänvisning till Covid 19, Det är första hotellet vi bott på, både i Sverige och utomlands sen mars 2020, som inte städat rummet dagligen utan skyller på Covid19. I badrummet saknade vi tillräckligt med handdukshängare och toalettpappret var av allra billigaste sorten. Frukosten motsvarade vad man kan förvänta sig på ett Nordic Choice Hotels, med ett fullt tillräckligt urval. Vi hade bokat med middag och det var bästa upplevelsen. Förutom att matsalen hade behövt något som dämpade ljudet, blev väldigt bullrigt när det var fullsatt. Ett extra plus för vinlistan som även erbjöd svenskt vin. Vi återvänder gärna men kommer vara mer noggranna och kontrollera vad vi verkligen har bokat för rumskategori innan vi checkar in.

Tack Anmalmst
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej

Tack snälla för feedback. Den är så viktig för att vi ska kunna utvecklas och bli bättre. Jag tar med mig den och ska se över våra rumskategorier snarast.

Krokar till badrummen är på väg och be gärna om städning nästa gång redan vid bokning så löser vi självklart det.

Jag önskar dig en fin helg och varmt välkommen tillbaka.

MVH Linda Alm/Hotelldirektör