Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Smidigt incheckning digitalt men tyvärr fick vi ett rum som inte motsvarade vår bokning "standardrum med 180 cm säng" eftersom hotellets rumskategorier inte speglas mot bokningsformuläret hos Nordic Choice Hotels. Vid kontroll mot hotellets egna hemsida så finns det fyra olika val för "standard dubbelrum". Nu löste det sig och vi fick ett rum som väl motsvarade förväntningarna men ger ett första dåliga intryck. Nästa märklighet var att man inte städade rummet under vår vistelse med hänvisning till Covid 19, Det är första hotellet vi bott på, både i Sverige och utomlands sen mars 2020, som inte städat rummet dagligen utan skyller på Covid19. I badrummet saknade vi tillräckligt med handdukshängare och toalettpappret var av allra billigaste sorten. Frukosten motsvarade vad man kan förvänta sig på ett Nordic Choice Hotels, med ett fullt tillräckligt urval. Vi hade bokat med middag och det var bästa upplevelsen. Förutom att matsalen hade behövt något som dämpade ljudet, blev väldigt bullrigt när det var fullsatt. Ett extra plus för vinlistan som även erbjöd svenskt vin. Vi återvänder gärna men kommer vara mer noggranna och kontrollera vad vi verkligen har bokat för rumskategori innan vi checkar in.

Tack Anmalmst
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej

Tack snälla för feedback. Den är så viktig för att vi ska kunna utvecklas och bli bättre. Jag tar med mig den och ska se över våra rumskategorier snarast.

Krokar till badrummen är på väg och be gärna om städning nästa gång redan vid bokning så löser vi självklart det.

Jag önskar dig en fin helg och varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Var fortfarande skyltar till rummet som inte stämde. Man åkte upp till fjärde v där dom total renoverade. Man fick åka ner igen och ta en annan väg. Framgick inte var man skulle checka in. Små problem egentligen men kunde ha mer tydlighet under renoveringen. Ingen airconditon? Tur att vädret var runt 20. Annars jättetrevlig personal och ja förstår att det är inte lätt under en renovering

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack thomasjense1

Hej Thomas

Tack för din feedback och för ditt tålamod med vår fortsatta renovering.
Jag ska se över vår skyltning och nästa gång du kommer så hör av dig till mig så lovar jag dig ett rum med AC.

Önskar dig en fin helg.

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Nyöppnat med vissa inkörningsproblem. Fantastisk trevlig personal. Trög manuell incheckning, turister vill inte ha självincheckning. Centralt vid gågata, men parkeringshus ganska nära till rimligt pris.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 663andersk

Hej

Tack för feedback. Den är viktig för oss.

Vi ska se över vår selfservice vid incheckning så att den blir smidigare och mer personlig till nästa gång du kommer.

Återigen tack för feedback.

MVH Linda Alm /Hotelldirektör

Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Wow vilket hotell! Runt varje knut finns en ny upplevelse som överraskar och skapar ett besök utöver det vanliga. Vi anlände sent på måndagen och drack fantastiska drinkar i Franz bar innan vi somnade gott i sköna sängar. På tisdagen tog vi en tidig middag i den otroligt vackra restaurangen och överraskades av den spännande vinlistan. Vi testade flera rätter på menyn, men det som verkligen stod ut var kroketterna, tonfisktartaren och deras skagen på krabba. På kvällen letade vi oss upp till takbaren Gretas och drack somriga drinkar på kokos och mango. En härlig bar med utsikt över ett somrigt Halmstad.
Men det bästa med hela hotellet är personalen som är helt underbara! Dom fick oss att känna oss speciella och välkomna under hela vistelsen.
Vi kommer garanterat tillbaka nästa sommar igen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack A2890EGdanielh

Hej

Av hela mitt hjärta tack för en fantastisk feedback som jag med stolthet ska föra vidare ut till mina fantastiska medarbetare.

Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Nytt och fräscht hotell med ljusa och fina rum. Frukosten var mycket bra och hade det lilla extra. Spännande utbud av mat och dryck i baren och uteserveringen har bästa läget på gågatan. Supertrevlig personal.

Tack S6177IOingrida

Hej

Jag blir så glad över dessa fina ord och tar med mig dem till varenda medarbetare.

Tack snälla.