Kostnadsfri avbokning till den 21-10-31
FindHotel
Destinia.com
Agoda.com196 US$
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Var fortfarande skyltar till rummet som inte stämde. Man åkte upp till fjärde v där dom total renoverade. Man fick åka ner igen och ta en annan väg. Framgick inte var man skulle checka in. Små problem egentligen men kunde ha mer tydlighet under renoveringen. Ingen airconditon? Tur att vädret var runt 20. Annars jättetrevlig personal och ja förstår att det är inte lätt under en renovering

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack thomasjense1
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej Thomas

Tack för din feedback och för ditt tålamod med vår fortsatta renovering.
Jag ska se över vår skyltning och nästa gång du kommer så hör av dig till mig så lovar jag dig ett rum med AC.

Önskar dig en fin helg.

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Nyöppnat med vissa inkörningsproblem. Fantastisk trevlig personal. Trög manuell incheckning, turister vill inte ha självincheckning. Centralt vid gågata, men parkeringshus ganska nära till rimligt pris.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 663andersk

Hej

Tack för feedback. Den är viktig för oss.

Vi ska se över vår selfservice vid incheckning så att den blir smidigare och mer personlig till nästa gång du kommer.

Återigen tack för feedback.

MVH Linda Alm /Hotelldirektör

Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Wow vilket hotell! Runt varje knut finns en ny upplevelse som överraskar och skapar ett besök utöver det vanliga. Vi anlände sent på måndagen och drack fantastiska drinkar i Franz bar innan vi somnade gott i sköna sängar. På tisdagen tog vi en tidig middag i den otroligt vackra restaurangen och överraskades av den spännande vinlistan. Vi testade flera rätter på menyn, men det som verkligen stod ut var kroketterna, tonfisktartaren och deras skagen på krabba. På kvällen letade vi oss upp till takbaren Gretas och drack somriga drinkar på kokos och mango. En härlig bar med utsikt över ett somrigt Halmstad.
Men det bästa med hela hotellet är personalen som är helt underbara! Dom fick oss att känna oss speciella och välkomna under hela vistelsen.
Vi kommer garanterat tillbaka nästa sommar igen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack A2890EGdanielh

Hej

Av hela mitt hjärta tack för en fantastisk feedback som jag med stolthet ska föra vidare ut till mina fantastiska medarbetare.

Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Nytt och fräscht hotell med ljusa och fina rum. Frukosten var mycket bra och hade det lilla extra. Spännande utbud av mat och dryck i baren och uteserveringen har bästa läget på gågatan. Supertrevlig personal.

Tack S6177IOingrida

Hej

Jag blir så glad över dessa fina ord och tar med mig dem till varenda medarbetare.

Tack snälla.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Vi bodde på Mårtensson tre nätter i juli. Ett vackert hotell mitt i stan. Hotellet hade fantastisk personal där gästen var i fokus.
Fräcka rum med god standard. Häftig takbar och blomsteraffär i entrén. Kan varmt rekommenderas.
Vi var två par som njöt av vistelsen.
Alltid kul med ett nytt och fräscht ställe.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Eva Å

Hej Eva

Tack snälla för fin feedback som jag blir så oerhört stolt över.
Dt finns inget bättre än när våra kära gäster gillar att leva livet lika mycket som vi gör.

Vänligen Linda Alm/Hotelldirektör