eDreams
Destinia.com
FindHotel
Agoda.com168 US$
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Wow vilket hotell! Runt varje knut finns en ny upplevelse som överraskar och skapar ett besök utöver det vanliga. Vi anlände sent på måndagen och drack fantastiska drinkar i Franz bar innan vi somnade gott i sköna sängar. På tisdagen tog vi en tidig middag i den otroligt vackra restaurangen och överraskades av den spännande vinlistan. Vi testade flera rätter på menyn, men det som verkligen stod ut var kroketterna, tonfisktartaren och deras skagen på krabba. På kvällen letade vi oss upp till takbaren Gretas och drack somriga drinkar på kokos och mango. En härlig bar med utsikt över ett somrigt Halmstad.
Men det bästa med hela hotellet är personalen som är helt underbara! Dom fick oss att känna oss speciella och välkomna under hela vistelsen.
Vi kommer garanterat tillbaka nästa sommar igen!

Tack A2890EGdanielh
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej

Av hela mitt hjärta tack för en fantastisk feedback som jag med stolthet ska föra vidare ut till mina fantastiska medarbetare.

Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Nytt och fräscht hotell med ljusa och fina rum. Frukosten var mycket bra och hade det lilla extra. Spännande utbud av mat och dryck i baren och uteserveringen har bästa läget på gågatan. Supertrevlig personal.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack S6177IOingrida

Hej

Jag blir så glad över dessa fina ord och tar med mig dem till varenda medarbetare.

Tack snälla.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Vi bodde på Mårtensson tre nätter i juli. Ett vackert hotell mitt i stan. Hotellet hade fantastisk personal där gästen var i fokus.
Fräcka rum med god standard. Häftig takbar och blomsteraffär i entrén. Kan varmt rekommenderas.
Vi var två par som njöt av vistelsen.
Alltid kul med ett nytt och fräscht ställe.

Tack Eva Å

Hej Eva

Tack snälla för fin feedback som jag blir så oerhört stolt över.
Dt finns inget bättre än när våra kära gäster gillar att leva livet lika mycket som vi gör.

Vänligen Linda Alm/Hotelldirektör

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Det var vår andra vistelse på supermysiga hotell Mårtenson & vi blev återigen så väl omhändertagna.
Vacker miljö, maten är fantastiskt & jättefin service.

När ni ska boka hotell i Halmstad, ska ni självklart bo på Hotell Mårtenson!

Tack lailaaK8711KY

Hej
Tack snälla för fina ord om vårt vackra hotell och fantastiska medarbetare.

Hoppas vi får ses snart igen.

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Vi bodde på Mårtensson två nätter i juli. Ett ”nytt” och fräscht hotell med bra läge i stan. Hotellet hade god service och mycket trevlig personal, kunden i fokus.
Fräcka rum med god standard. Vi hade dock problem med stopp i avloppet men det löstes effektivt. Vi fick ett nytt rum.
Bra frukost där alla kan hitta något.
Det finns flera mötesplatser på hotellet, café, bistro, restaurang, gym och takterrass. Tyvärr fick vi aldrig chansen att besöka takterrass, det var flera timmars kö för att komma upp, synd.

Vi återvänder säkert hit igen när vi är i Halmstad.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Wera2013
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2021

Hej Wera

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss.
Tack också för tålamodet med avloppet.

Nästa gång ni besöker oss ska jag fixa en fin plats på taket till Er.
Återigen tack och varmt välkomna tillbaka.