Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Boka nu, betala på plats
Trip.com
eDreams160 US$
FindHotel160 US$
Etrip160 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Vi bodde på Mårtensson tre nätter i juli. Ett vackert hotell mitt i stan. Hotellet hade fantastisk personal där gästen var i fokus.
Fräcka rum med god standard. Häftig takbar och blomsteraffär i entrén. Kan varmt rekommenderas.
Vi var två par som njöt av vistelsen.
Alltid kul med ett nytt och fräscht ställe.

Tack Eva Å
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej Eva

Tack snälla för fin feedback som jag blir så oerhört stolt över.
Dt finns inget bättre än när våra kära gäster gillar att leva livet lika mycket som vi gör.

Vänligen Linda Alm/Hotelldirektör

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Det var vår andra vistelse på supermysiga hotell Mårtenson & vi blev återigen så väl omhändertagna.
Vacker miljö, maten är fantastiskt & jättefin service.

När ni ska boka hotell i Halmstad, ska ni självklart bo på Hotell Mårtenson!

Tack lailaaK8711KY

Hej
Tack snälla för fina ord om vårt vackra hotell och fantastiska medarbetare.

Hoppas vi får ses snart igen.

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Vi bodde på Mårtensson två nätter i juli. Ett ”nytt” och fräscht hotell med bra läge i stan. Hotellet hade god service och mycket trevlig personal, kunden i fokus.
Fräcka rum med god standard. Vi hade dock problem med stopp i avloppet men det löstes effektivt. Vi fick ett nytt rum.
Bra frukost där alla kan hitta något.
Det finns flera mötesplatser på hotellet, café, bistro, restaurang, gym och takterrass. Tyvärr fick vi aldrig chansen att besöka takterrass, det var flera timmars kö för att komma upp, synd.

Vi återvänder säkert hit igen när vi är i Halmstad.

Tack Wera2013
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2021

Hej Wera

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss.
Tack också för tålamodet med avloppet.

Nästa gång ni besöker oss ska jag fixa en fin plats på taket till Er.
Återigen tack och varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 26 juli 2021

Första frukosten katastrof,folk sprang som yra höns fram å tillbaka,frallor slut, stor del av det varma slut,skivad ost slut endast en rund ost som alla varit å karvat i (inte hygieniskt i covid tider) vanligt kaffe + kaffeautomaten slut!!!!
På rummet saknade vi papperskorg( fick använda en plastpåse) inget skohorn samt ingen helkropps spegel lite svårt att se sig i helfigur vid ombyte i endast en badrumsspegel! Ingen städning alls från Tors-sönd!!!
Restaurangen inget att klaga på väldigt god mat å service +++++
Centralt och bra +++++
Men det räcker nog inte för att vi ska komma tillbaka.

Tack Pizak314

Hej

Tack för ert omdöme med feedback. Det är genom feedback från våra gäster vi vill och kan utvecklas.
Vi tar till oss det ni skrivit och hoppas att vi får möjlighet att visa Er att vi kan så mycket bättre om ni vill ge oss en chans till.

Mejla mig gärna på linda@hotellmartenson.se så att jag får möjlighet att svara Er mer personligt och göra något riktigt trevligt för er nästa gång.

Omdömet skrevs 26 juli 2021

Basala saker som fungerande ventilation/AC är trevligt innan man börjar måla om rummen. Olidligt varmt och unket i rummet, utan att det var särskilt varmt ute (ca 22-23 grader). Korridoren var dock sval och skön så någonstans funkar ventilationen. Fönstret gick att öppna men satt snett så det behövdes två personer för att stänga ordentligt. Läckte mycket ljud från både fönster och korridor, inte vad man förväntar sig av "nyrenoverat". Slotttider för frukosten fungerade sådär och det var fullt med folk, omöjligt att hålla avstånd enligt FHM. Dock god frukost med många alternativ!

Kort och gott, fint hotell rent designmässigt men saknar "minimifunktioner" som svalt och någorlunda tyst rum. Själv väljer jag hellre de senare framför vackra möbler.
Dyraste och sämsta sömnen på vår resa.

1  Tack hanneseee

Tack för Er feedback.
Jag är ledsen över att ni inte är nöjda med Er vistelse och hoppas att ni vid något tillfälle får chans att ge Er en bättre vistelse.
Mejla mig gärna på linda@hotellmartenson.se så att jag kan göra något bra för Er.

MVH
Linda Alm/Hotelldirektör