Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline155 US$
eDreams147 US$
StayForLong
Travelocity
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Första frukosten katastrof,folk sprang som yra höns fram å tillbaka,frallor slut, stor del av det varma slut,skivad ost slut endast en rund ost som alla varit å karvat i (inte hygieniskt i covid tider) vanligt kaffe + kaffeautomaten slut!!!!
På rummet saknade vi papperskorg( fick använda en plastpåse) inget skohorn samt ingen helkropps spegel lite svårt att se sig i helfigur vid ombyte i endast en badrumsspegel! Ingen städning alls från Tors-sönd!!!
Restaurangen inget att klaga på väldigt god mat å service +++++
Centralt och bra +++++
Men det räcker nog inte för att vi ska komma tillbaka.

Tack Pizak314
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2021

Hej

Tack för ert omdöme med feedback. Det är genom feedback från våra gäster vi vill och kan utvecklas.
Vi tar till oss det ni skrivit och hoppas att vi får möjlighet att visa Er att vi kan så mycket bättre om ni vill ge oss en chans till.

Mejla mig gärna på linda@hotellmartenson.se så att jag får möjlighet att svara Er mer personligt och göra något riktigt trevligt för er nästa gång.

MVH Linda Alm/Hotelldirektör

Omdömet skrevs 26 juli 2021

Basala saker som fungerande ventilation/AC är trevligt innan man börjar måla om rummen. Olidligt varmt och unket i rummet, utan att det var särskilt varmt ute (ca 22-23 grader). Korridoren var dock sval och skön så någonstans funkar ventilationen. Fönstret gick att öppna men satt snett så det behövdes två personer för att stänga ordentligt. Läckte mycket ljud från både fönster och korridor, inte vad man förväntar sig av "nyrenoverat". Slotttider för frukosten fungerade sådär och det var fullt med folk, omöjligt att hålla avstånd enligt FHM. Dock god frukost med många alternativ!

Kort och gott, fint hotell rent designmässigt men saknar "minimifunktioner" som svalt och någorlunda tyst rum. Själv väljer jag hellre de senare framför vackra möbler.
Dyraste och sämsta sömnen på vår resa.

1  Tack hanneseee

Tack för Er feedback.
Jag är ledsen över att ni inte är nöjda med Er vistelse och hoppas att ni vid något tillfälle får chans att ge Er en bättre vistelse.
Mejla mig gärna på linda@hotellmartenson.se så att jag kan göra något bra för Er.

MVH
Linda Alm/Hotelldirektör

Omdömet skrevs 22 juli 2021

Fantastiskt trevligt personal. Alla är hjälpsamma och glada. Underbar stämning. Vackra rum och miljöer inredda i artdeco. Frukosten var fullgott med mycket att välja på. Mysig takbar med härligt stämning. Rymligt familjerum och möjlighet att ta med sig hunden.

Tack Nordenknekt

Hej
Tack snälla för era fina rader om oss.

Jag blir så stolt och glad och hoppas att vi snart får möjlighet att ta hand om er igen.
Varmt välkomna tillbaka.

Vänligen Linda Alm/Hotelldirektör

Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

En fantastiskt nyrenoverat Hôtel mitt i Halmstad med en väldigt tillmötesgående personal. Rummet var stort och luftig och Gretas takbar utöver det vanliga. Maten var högklassig och glöm inte beställa Hallonglasen. Hela hotellet ger en väldigt kontinental känsla men trots sin påkostade inredning ändå är väldig familjär och varm. Vill gärna rekommendera detta till andra. Ps, låna hotellets cyklar

Rumstips: Passa på att låna hotellets cyklar, ta ett träningspass på gymmet eller en mangodrink på takbarer. I höst öppnar även co-working Space upp.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack vimmelmamman

Bästa Lotta
Tack för fina rader om oss. Det var en ära att ha dig och din fina son Lennox hos oss och jag ser fram emot att få välkomna Er tillbaka.

Vänligen Linda Alm/Hotelldirektör

Omdömet skrevs 18 juli 2021

Riktigt bra, tillmötesgående och trevlig personal, bra mat och cool miljö. Hotellet har verkligen hittat sin profil, färger och möbelval är behagliga och skapar en hemkänsla.
Mårtenssons är klart värt att besöka.
Halmstads finaste hotell enligt min mening.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 263annicae

Hej

Tack snälla för fina rader om oss.
Det betyder så oerhört mycket för oss och ger oss massa energi att göra det vi älskar mest av allt nämligen att ge våra gäster en fin upplevelse.

Återigen tack och varmt välkomna tillbaka.

MVH Linda Alm/Hotelldirektör