2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams211 US$
Priceline211 US$
Travelocity
Orbitz.com
Snaptravel
Omdömet skrevs 6 juni 2021 från mobil enhet

Vi blev mycket överraskade över god mat, service på fräscha nyöppnade Mårtensson!
Trevligt att sitta på gågatan och kika på folk och få vällagad lunch. Vi tog dagens som var en välsmakande fisk med goda tillbehör, kunde lika gärna varit på kvällsmenyn.
Missa inte en sväng inne på hotellet, verkligen renoverat med stil. Och kul storytelling på toa

Datum för vistelsen: juni 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack lottae236
Linda Alm, Hotelldirektör på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2021

Tack för ert besök!
Så roligt att ni tyckte allt var bra :)

Vi ser fram emot att få ha er här igen!
Varmt välkomna tillbaka

Kram.

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Rumstips: Try the homemade raspberry icecreme!
Datum för vistelsen: juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Linda Alm, Owner på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Omdömet skrevs 21 maj 2021 från mobil enhet

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste ensam
Linda Alm, Daglig leder på Hotell Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2021