Omdömet skrevs 14 augusti 2018

Rummen är inte de finaste och mest moderna jag har sett, men det funkar. Hotellet ligger väldigt centralt med butiker och restauranger precis intill och till Tylösand var det bara en kortare bilfärd. Frukosten var god, plus för våfflorna! Personalen var också himla trevliga och hjälpsamma, speciellt den blonda tjejen i receptionen som tidigare arbetat som frukostvärdinna.

• Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
1  Tack fwachenfeldt
Jessica J, Hotelldirektör på First Hotel Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2018

Hej,
tack för ditt omdöme. Vi uppskattar verkligen all feedback som vi får från våra gäster då det är ett sätt för oss att bli bättre.
Kul att höra att ni uppskattade vår frukostbuffé. Våfflorna är även en av mina favoriter!
Jag blir väldigt glad av att höra att ni fann våra härliga receptionister lika trevliga som vi tycker att de är.
Vi önskar er varmt välkomna tillbaka i framtiden.

Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Hur trevliga tjejerna i receptionen än är så går det inte att släta över att det ligger dammråttor på rummet, luktar urin på badrummet och att det även ligger kvar saker från tidigare gäster under möblerna. Det tyder på att rummen inte är städade, vilket är minimikrav för mig när jag bor på hotell. Tyvärr var det fullbokat (i hela staden) så vi fick stå ut med det ostädade till nästa morgon.
Frukosten var tråkig och höll dålig kvalite båda dagarna.

Jag kommer inte tillbaka.

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Cecilia C

Hej Cecilia,

Först och främst vill jag tacka dig för att du tagit dig tiden att återkoppla till oss hur du upplevde din vistelse här på hotellet. Det ger oss möjlighet att förbättra oss.

Det är väldigt tråkigt att höra att vi inte lyckades leva upp till era förväntningar.
Vi skall absolut hålla en högre standard än vad vi gjort här.

Det är tydligt att saker inte har fungerat som det ska vid er vistelse hos oss.
Här behöver vi se över hur vi säkerställer att våra rutiner fungerar bättre.

Vårt mål är alltid att våra gäster skall vara glada, nöjda och trivas gott hos oss. Vi har tydligt misslyckats med det här.

Ni får gärna kontakta mig på: Jessica.johansson@firsthotels.se så att vi kan diskutera vidare.

Hotel Manager

Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Bokade ett lite större rum ( famljerum) för det lät lite mysigt med balkong. Fick dock inget rum med balkong trots mitt extra önskemål i bokningen om just detta. Det vad galet varmt i rummet och fönstret gick inte att låsa i något läge så det vågade vi knappt ha öppet, den enda "svalkan" fick vi från en vanlig bordsfläkt som knirrade så fort den rörde på sig. Sängen var lite för mjuk för min ryggs smak . Nu till + poängen som gör att det trots allt blev så här många stjärnor : många kuddar i sängarna , stort badrum och en rejäl och god frukostbuffé, fixas det ac på rummen och om man kan bli lovad balkong och hårdare säng så återkommer jag gärna .

Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
Tack 155marinal

Hej Marina. Hjärtligt tack för ditt omdöme, vilket ger oss möjlighet till att förbättra oss.
Det är väldigt tråkigt att höra att vi inte lyckades leva upp till era förväntningar gällande rummet. Önskemål är just ett önskemål och personalen gör alltid sitt bästa för att, i den mån det går, uppfylla önskningar.
Trevligt att höra att ni uppskattade vår goda och rejäla frukostbuffé.
Vi hoppas på att få se er åter inom en snar framtid.

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Fint hotell på centralt läge i slutet av en gågata. Ganska långt till parkeringshuset där de rekommenderar att parkera. Ingen AC på hotellet verkade det som då det var jättevarmt när vi var där. Fin frukost.

Tips för att välja rum: Vi hade rum ut mot gågatan och vill man kunna ha fönstret öppet så rekommenderar jag att inte ha mot gågatan där det kan vara en del ljud.
  • Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Åsa P

Hej Åsa, stort tack för ditt omdöme. Vad kul att ni valde att bo hos oss. Hotellet ligger verkligen i hjärtat av Halmstad. Det finns rum med ac att tillgå och parkeringshuset ligger på samma gata som hotellet, ett par minuters gång på gågatan. Vi hoppas på att få hälsa dig välkommen snart igen!

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Detta är ett jätte fint hotell med mycket historia. Ligger jätte fint till i centrala Halmstad. Hotellet har en suverän frukost och personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma. Rummet var väldigt rent och fräscht. Väldigt barnvänliga det gillade Vi!

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack laurae413