Omdömet skrevs 22 maj 2018

Mycket trevligt hotel i centrala Halmstad , superbra bemötande redan vid incheckningen. Bra och välstädad rum i en bra storlek. Finns en trevlig pub i huset, som serverade god mat, och en trevlig upplevelse.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Rickard B
Omdömet skrevs 26 april 2018

Detta hotell var ett av dom bästa jag har bott på.
Trevligt bemötande och bra service.
Ska man hitta något att klaga på så var det värmen på rummet. Väldigt varmt, men det funkade ju ändå. Så hit kommer jag nog flera gånger.

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack mira672017
Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Bra läge, trevlig personal och trevlig reception! Däremot var mitt rum mycket konstigt möblerat! Kunde inte titta på TV från sängen vilket är viktigt för mig! Rummet behöver också en ordentlig uppdatering, ordentligt nergånget med flera saker som var sönder! Frukosten var något undermålig men fräsch! På det stora hela ett godkänt hotell med lite behov av en uppdatering!

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Mattias W
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Trevligt hotell med ett bra läge mitt i stan. Trevlig personal som tog emot och löste allt trots att jag kom lite tidigt. Fick ett rent o snyggt rum som va helt perfekt. Lugnt o trivsamt. Bra frukost i en mysig matsal där det mesta finns. Återkommer gärna nästa gång jag är i stan.

• Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack Magnus B
Omdömet skrevs 3 januari 2018

Hoteelet är bra frånsett sängen som var på tok för mjuk för att ligga två personer i. Borde bytts ut för ett bra tag sedan. I övrigt ett hyfsat bra hotell med bra läge mitt i Halmstad och restauranger runt om kring.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack kennethj188