“Miniresa med familjen”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
First Hotel Mårtenson
Rankad som nummer 4 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs december 29 2016

Hotellet ligger perfekt vid norra stadsporten i direkt anslutning till centrumshopping, restauranger och bio. Jag tycker att hotellet är mysigt och det har en luftig atriumgård för frukosten. Rummen är helt OK och bastun en klar bonus.

• Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack andreaso822
Det finns nyare omdömen om First Hotel Mårtenson
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs december 26 2016

Ett bra hotell mitt i stan. Bra frukost och trevlig personal. Rummen va stora och bra men kunde haft dubbelsäng som satt ihop. Kan varmt rekommendera detta hotell! Mysig stad och trevlig miljö med bra centrum.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack 179fredrikp
Omdömet skrevs december 22 2016

Bra.
Bor ofta på hotell.

En fråga om hotellets brand- och utrymningslarm.
Finns det larmdon på hotellrummet ?
Svårt att se. Det står brandlarm och det är ett system som bara upptäcker en brand.
Om det låter så är det stå utrymningslarm. Det ska finnas ett intyg om överinstämmande om utrymningslarm som leverantören av brandlarmet ska ha överlämnat.

Tack 315tommyh
Omdömet skrevs december 10 2016

Trevligt hotell med ett mycket bra läge, nära till restauranger och butiker. Bra frukost. Personalen var mycket hjälpsamma och trevliga. Snabba smidiga enkelr att checka ut. Jag hade ett standardrum som var helt ok, dock behöver badrummet uppgraderas.

Tack Maja M
Maria P, General Manager på First Hotel Mårtenson, svarade på det här omdömetSvarade december 20 2016

Tack för att ni väljer att berätta om er vistelse! Varmt välkomna tillbaka

Omdömet skrevs december 8 2016

Bra läge på hotellet då det ligger många resturanger och affärer för shopping, fina rum, jättegod frukost med mycket att välja på i matväg och mycket trevlig receptionspersonal. Bra att alla heltäckningsmattorna på hotellrummen är borta.

Tack 116jaanaa

Tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi är så glada att ni hade en bra vistelse. Varmt välkomna snart igen.

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
0.2 km bort
Hotel Tylösand
Nr 3 av 12 i Halmstad
453 omdömen
Visa priser

Besökt First Hotel Mårtenson? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om First Hotel Mårtenson

Adress: 52 Storgatan, Halmstad 302 43, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 4 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 1 068 kr - 1 459 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — First Hotel Mårtenson 3.5*
Antal rum: 103
Hotellets officiella beskrivning:
First Hotel Mårtenson är ett centralt beläget hotell i hjärtat av Halmstad med närhet till restauranger, shopping, sevärdheter och klubbar. Hotellet har en gedigen historia med anor som sträcker sig tillbaka till 1858. Vi har 103 bekväma och charmiga rum i olika storlekar, många med härlig utsikt över ån Nissan som rinner genom stan. Alla våra Superior och Deluxerum är nyrenoverade och genomgick ett lyft under hösten 2012 och erbjuder det lilla extra med personlig stil. Frukost serveras i hotellets mysiga Vinterträdgård och utvalda datum serveras det även brunch. På hotellet finns en bastu samt en mindre relaxavdelning för hotellets gäster får nyttja. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Ebookers och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med First Hotel Mårtenson. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
First Hotel Halmstad

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?