Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Boka nu, betala på plats
eDreams244 US$
Orbitz.com244 US$
Omdömet skrevs 28 april 2021

Hallandia är ett väl beläget hotell i Halmstad, med gångavstånd till allt väsentligt. Där finns en riktigt trevlig atmosfär och serviceinriktad personal. Frukosten innehåller alla ingredienser till en underbar morgon och en härlig dag.

Tack bikaquality
Michelle Berntsson , Guest Services / Front Office på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2021

Tusen tack för er fina recension!. Det glädjer os väldigt mycket att se att ni var nöjda med vistelsen och vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Med vänliga hälsningar,
Scandic Hallandia

Omdömet skrevs 26 april 2021

Vi var här på ett vår stora dag - paket med vår dotter som har en svår kombinerad Npf-diagnos. Vi fick inte det rum vi bokade för att ta första besvikelsen. När min man var i kontakt dagen före vår vistelse så sa dom till honom att inte glömma badkläderna och vår dotter blev överlycklig. Från incheckning 15:00-19:30 ca fanns inget utrymme av att bada i jacuzzin för dom. En ytterligare barnfamilj hade också försökt att finna ledighet att mysa med sina barn, utan att lyckas. Dessa 2 besvikelse plus den extrema värme som ej gick reglera utlöste ett riktigt traumatiskt utbrott och vår dotter kunde inte förstå varför hon inte fick bada, varför det var varmt mm. 2h gick innan vi kunde lugna henne och trösta henne så hon mådde bättre. Det är inte ok någonstans att inte ha ett bokningssystem som hemsidan visar sig ska finnas för just relax/jacuzzi så fler kan komma till. Vår dotter var jättebesviken och mår väldigt dåligt av händelsen. Att bemötande heller inte var acceptabelt och förståelse att de måste kompensera vår dotter som fick en minnesvärd hotellvistelse av negativ känsla och kände sig så besviken, då hon fått min stora dag för hennes svårigheter och kämpande med det hon har och så blir det så fel. Vi vill ha en ny natt, helst annat scandic hotell i rätt beställt rum, med tillgång att bada i jacuzzin , samt ett fruktfat till dottern.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack AndTFamily
Michelle Berntsson , Guest Services / Front Office på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2021

Hej AndTFamily,

Tack för din feedback till oss så att vi kan bli bättre. Vi har ju haft kontakt per telefon och jag hoppas att ni vill komma till oss snart igen.
Önskar er varmt välkomna tillbaka.

Hälsningar,
Michelle
Scandic Hallandia

Omdömet skrevs 9 april 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Michelle Berntsson , Guest Services / Front Office på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2021

Omdömet skrevs 6 april 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Michelle Berntsson , Guest Services / Front Office på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2021

Omdömet skrevs 5 april 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels