Omdömet skrevs 26 september 2018

Väldigt bra och trevligt hotell, lätt att hitta till och väldigt bra bemötande, både i reception och restaurang. Personalen är väldigt måna om att du har det bra och är nöjd med det du har beställt. Bra standard på rummen.

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack 992anetten
CiaraM897, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018

Hej,

Tack snälla för din feedback. Vad roligt att Ni trivdes så bra! Jag ska framföra detta till personalen, det kommer glädja dem.

Vi hoppas att vi får välkomna er tillbaka snart.

Mvh,
Ciara McGlinchey
Hotellchef

Omdömet skrevs 22 september 2018 från mobil enhet

Hallandias personal möter oss med ett leende. Möteslokaler finns på olika ställen i hotellet.
Frukost, lunch och eftermiddagsfika är god och fräsch samt erbjuder många alternativ.
Det finns många bra ställen att sitta i loung och småprata eller grupparbete. Hotellet ligger mitt i stan.

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack LaufenLars
CiaraM897, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Hej Lars,

Tack snälla för din feedback. Jag har tagit det vidare med personalen och de uppskattar det väldigt mycket.
Vi hoppas att vi får se dig på hotellet snart igen!

Mvh,
Ciara McGlinchey
Hotellchef

Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Trevliga Hotell Hallandia håller stilen. Det är prydliga rum och trevlig och hjälpsam personal. Frukosten är bra och får du ett fönsterbord så är utsikten också bra. Hotellet ligger centralt och bra vid Nissan.

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack MartinWassenaar
CiaraM897, Manager på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2018

Hej Martin,

Stort tack för din feedback efter er vistelse. Så roligt och höra att ni trivdes här med allt från våra rum, frukosten och vår personal.
Jag hoppas vi ses snart igen och önskar dig en fortsatt fin dag!
Med vänliga hälsningar,

Ciara McGlicnhey
Hotel Manager

Omdömet skrevs 10 september 2018

Rubriken säger allt. Vi har bott här två gånger och är nöjda. Närheten till innerstan är det bästa. Parkeringsmöjligheterna det sämsta. Helt värdelöst att hitta någon plats i närheten, men är man villig att gå några hundra meter, så finns det gratis parkering. Samma standardfrukost som på övriga Scandic. Helt ok, men jag skulle gärna se lite vitpeppar och salt i äggröran. Det hade gjort skillnad. Bubbelpool finnes!

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack RubenSvarte

Hej Ruben,

Tack för din feedback efter er vistelse.
Det gläder mig att ni hade en bra vistelse trots vissa små punkter.
Vi är ett cityhotell så parkering är ett pågående ämne men våra gäster brukar alltid få plats, antingen på vår gård, på de kommunala runtomkring hotellet eller i parkeringshuset bredvid hotellet. Jag ska dina tips om äggröran vidare till restaurangen, det är alltid bra att få tips från våra gäster så det uppskattar jag rejält! Jag hoppas att vi ses snart igen och önskar dig en fortsatt fin kväll,

Med vänliga hälsningar,

Ciara McGlicnhey
Hotel Manager

Omdömet skrevs 5 september 2018

• Bodde här: september 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Ciara M, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2018