Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (523)
Filtrera omdömen
523 resultat
Medlemsbetyg
84
192
147
75
25
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
84
192
147
75
25
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
4348 av 523 omdömen
Omdömet skrevs 10 juli 2018

  • Bodde här: juli 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Ciara M, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Hotellet är inte lämpligt för handikappade och äldre som har svårt att gå i trappor då det är fem trappsteg ner till hissplan från lobbygolvet. För att komma till hissarna måste de handikappade gå ut på gatan och gå runt hotellets hörna för att sedan gå in genom en sidodörr som inte har dörrautomatik. Restaurangen är inte att rekommendera då den kyckling vi (42 personer) serverades var torr och hård så det fordrades en sågtandad kniv för att kunna skära köttet. Dessutom var den torr och smaklös. Frukostbordet var standardkvalité men inte mer.

  • Bodde här: juli 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack Lurad141210
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ciara M, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2018

Hej,

Jag ber om ursäkt för sen återkoppling och för att vi inte levde upp till era förväntningar när ni bodde hos oss senast. Vi har en hiss bakom Receptionen som vi gärna hade låtit er åka i så att ni slapp trapporna. Jag är väldigt ledsen att detta inte framfördes till er som ett alternativ. Vi som hotellkedja jobbar väldigt mycket med tillgänglighetsanpassning och därför tar vi åt oss väldigt mycket såklart av denna feedback. Vi vill kunna vara lämpliga till alla och kommer att behöva jobba ännu mer med det. Jag har framfört er feedback gällande maten till vår Restaurangchef och är ledsen att er kyckling upplevdes så torr som du beskriver, jag förstår att det varit en besvikelse.

Mvh,
Ciara McGlinchey
Scandic Hallandia

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 juli 2018

  • Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Ciara M, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 9 juli 2018

  • Bodde här: juli 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Ciara M, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Vi bodde en natt här, ligger mycket centralt nära till allt.
Rummen var bra ljudisolerade och nyrenoverade. Men fruktansvärt varmt var det. Ingen AC, vilket det känns väldigt märkligt då rummen var nyrenoverade.
Det stod en liten fläkt i rummet som mest gjorde ljud ifrån sig än fläktade en.
Det drar ner betyget enormt. Därför blev det en 2:a bara.

Ok wi-fi. Dock lite irriterande, då man lämnade hotellet var man tvungen att logga in sig igen.
Frukosten var ok.

Jag trodde att Halmstad som ligger nära kusten skulle vara mysigare en vad den var.
Blev inte så imponerad. Men kan bero på att vi hade varit i Helsingborg/Helsingör ett par nätter. Och jämför man dessa orter mot Halmstad. Så ligger Halmstad i lä dessvärre...

Vi tog oss till Tylösand, jätte fin sandstrand. Finns kiosk om man vill handla mat o dricka. Finns även duschar o toaletter.
Hört mycket om Tylösand innan vi kom hit, helt ok. Men kanske inte så imponerad som jag trodde att jag skulle bli.
Men tror att Helsingborg/Helsingör imponerade såååå mycket mer:-).

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Marianthi D
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ciara M, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2018

Hej,

Tack för ditt omdöme. Det uppskattas verkligen.
Jag är ledsen att vi inte levde upp till förväntan. Tyvärr har byggnaden ingen AC och när det är sådan här varm sommar som det nu är så blir det tyvärr väldigt varmt inne i rummen och vi är medvetna om det. Vi gör vårat bästa för att lufta och täcka för när solen ligger på. Det gläder att höra att ni trivdes i Tylösand och på stranden!

Jag hoppas att vi får se er tillbaka på hotellet igen någon gång!

Mvh,
Ciara McGlinchey
Hotellchef
Scandic Hallandia

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen