“Utmärkt hotell!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Scandic Hallandia
Rankad som nummer 5 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs januari 2 2017

Mycket trevlig personal och en god frukost. Gärna 2 fåtöljer på rummet och galgar att hänga byxor på. Ligger väldigt centralt vid Stora torg. Bra bussförbindelser. Nära till torggaraget och till shopping.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
1  Tack kkvilsson
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade januari 3 2017

Hejsan!

Stort tack för ert fina omdöme samt feedback kring önskemål om 2 fåtöljer och galgar, det värmer att höra att ni haft en bra upplevelse hos oss. Roligt ni gillar vårt centrala läge, varmt välkomna tillbaka!

Det finns nyare omdömen om Scandic Hallandia
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 2 2017

Scandic Hallandia är ett bra hotel centralt i stadens kärna. Bra och trevlig personal gör vistelsen bara bättre. Standarden på rummen är bra om än hotellet har några år på nacken. En fin och riklig frukostbuffé med bra utbud även för min sambo som är glutenintolerant. Hit kommer vi fler gånger.

Tips för att välja rum: Rummen högst upp (vån 4) gör att man kommer ifrån livet på gatan lite.
  • Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Christer A

Hejsan Christer!

Tack så mycket för er fina feedback. Vad roligt att höra att ni haft en bra vistelse hos oss! Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs december 13 2016 från mobil enhet

Dryg och ohjälpsam personal. Incheckning utan engagemang.
Önskemål om att rätta bokningen lämnades med ett fnysande.
Att i efterhand få hjälp att rätta till problemen är ingen idé. Har du själv gjort misstag vid bokning och betalning får du ingen hjälp.
Välj ett annat hotell om möjligt.

Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack 123321Soh
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade december 15 2016

Hejsan!

Jag beklagar verkligen gällande bemötandet som du beskriver och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få veta mera kring vad som har hänt. Uppskattar om du mailar mig på: pauline.uddmark@scandichotels.com

Stort tack på förhand!

Omdömet skrevs december 12 2016 från mobil enhet

Bodde hos er med mina två systrar nu i helgen och bodde i ett familjerum. Rummet hade två enkelsängar och en bäddsoffa. Bäddsoffan var under all kritik och min syster fick knappt sovit någonting. Fjädrarna kändes emellan men det bästa var att bäddsoffan var så gammal och dålig så att man låg i sluttning. Du kunde inte ligga rakt med huvudet längst upp i bäddsoffan utan att hasa ner för att bäddsoffan lutade så mycket i utfällt läge. Bäddsoffan har nog funnits med lite väl länge och den behövs verkligen bytas ut. För att få någon sömn fick min syster ligga diagonalt över bäddsoffan för att inte glida ur. Vi är glada över att vi inte var fyra stycken för att ligga två i den bäddsoffan var och är helt omöjligt.

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack Veronica W

Hejsan Veronica!

Tack för att du har tagit dig tid att skriva till oss med din feedback. Jag är verkligen ledsen att din syster inte fick den sömn vi önskar hos oss pga bäddsoffan. Kontakta mig gärna på pauline.uddmark@scandichotels.com så kan vi tala mera.

Hoppas ni i övrigt haft en bra vistelse hos oss!

Pauline, TF Hitellchef Scandic Hallandia

Omdömet skrevs december 3 2016

trevlig Atmosfär och bra läge i city men öppna fönster på rummet när det är minusgrader ute och trots stängda fönster drog det kallt, personalen sprang runt som yra höns och hade inte direkt tid med någon större service

• Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack lars20162016
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömetSvarade december 5 2016

Hejsan Lars!

Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva till oss med din feedback.
Jag beklagar verkligen att det var kallt på rummet som ni bodde i och att vi inte levde upp till era förväntningar var det gäller service. Kontakta mig gärna vidare på: pauline.uddmark@scandichotels.com och berätta mera.

Tack på förhand!

Pauline, TF Hotellchef Scandic Hallandia

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
0.5 km bort
Hotel Tylösand
Nr 3 av 12 i Halmstad
454 omdömen
Visa priser

Besökt Scandic Hallandia? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Hallandia

Adress: Rådhusgatan 4, Halmstad 302 43, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 5 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 1 064 kr - 1 729 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Scandic Hallandia 3.5*
Antal rum: 156
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Scandic Hotels, Booking.com, TripOnline SA, Ebookers och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Scandic Hallandia. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Scandic Hallandia Halmstad
Scandic Hallandia Hotel Halmstad

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?