Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Centralt läge” 4 av 5 bubblor
Omdöme om Scandic Hallandia

Bästa priser för
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 1 sida till!
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 hjälpsamhetsröster
“Centralt läge”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Scandic Hallandia är ett bra hotel centralt i stadens kärna. Bra och trevlig personal gör vistelsen bara bättre. Standarden på rummen är bra om än hotellet har några år på nacken. En fin och riklig frukostbuffé med bra utbud även för min sambo som är glutenintolerant. Hit kommer vi fler gånger.

Tips för att välja rum: Rummen högst upp (vån 4) gör att man kommer ifrån livet på gatan lite.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i December 2016, reste som ett par
Tack Christer A
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömet, för 1 vecka sedan
Hejsan Christer!

Tack så mycket för er fina feedback. Vad roligt att höra att ni haft en bra vistelse hos oss! Hoppas vi ses snart igen!

294 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (25)
Datum | Betyg
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Örebro, Sverige
1 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 4 veckor sedan från mobil enhet

Dryg och ohjälpsam personal. Incheckning utan engagemang.
Önskemål om att rätta bokningen lämnades med ett fnysande.
Att i efterhand få hjälp att rätta till problemen är ingen idé. Har du själv gjort misstag vid bokning och betalning får du ingen hjälp.
Välj ett annat hotell om möjligt.

Bodde där i December 2016, reste i arbetet
Tack 123321Soh
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömet, för 4 veckor sedan
Hejsan!

Jag beklagar verkligen gällande bemötandet som du beskriver och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få veta mera kring vad som har hänt. Uppskattar om du mailar mig på: pauline.uddmark@scandichotels.com

Stort tack på förhand!
Pauline, TF Hotellchef Scandic Hallandia

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Halmstad

2 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 5 veckor sedan från mobil enhet

Bodde hos er med mina två systrar nu i helgen och bodde i ett familjerum. Rummet hade två enkelsängar och en bäddsoffa. Bäddsoffan var under all kritik och min syster fick knappt sovit någonting. Fjädrarna kändes emellan men det bästa var att bäddsoffan var så gammal och dålig så att man låg i sluttning. Du kunde inte ligga rakt med huvudet längst upp i bäddsoffan utan att hasa ner för att bäddsoffan lutade så mycket i utfällt läge. Bäddsoffan har nog funnits med lite väl länge och den behövs verkligen bytas ut. För att få någon sömn fick min syster ligga diagonalt över bäddsoffan för att inte glida ur. Vi är glada över att vi inte var fyra stycken för att ligga två i den bäddsoffan var och är helt omöjligt.

Bodde där i December 2016, reste med familjen
Tack Veronica W
Hejsan Veronica!

Tack för att du har tagit dig tid att skriva till oss med din feedback. Jag är verkligen ledsen att din syster inte fick den sömn vi önskar hos oss pga bäddsoffan. Kontakta mig gärna på pauline.uddmark@scandichotels.com så kan vi tala mera.

Hoppas ni i övrigt haft en bra vistelse hos oss!

Pauline, TF Hitellchef Scandic Hallandia
Halmstad, Sweden
3 av 5 bubblor Omdömet skrevs december 3 2016

trevlig Atmosfär och bra läge i city men öppna fönster på rummet när det är minusgrader ute och trots stängda fönster drog det kallt, personalen sprang runt som yra höns och hade inte direkt tid med någon större service

• Bodde där i December 2016, reste i arbetet
      Läge
    • 2 av 5 bubblor
    • 2 av 5 bubblor
      Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Tack lars20162016
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömet, december 5 2016
Hejsan Lars!

Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva till oss med din feedback.
Jag beklagar verkligen att det var kallt på rummet som ni bodde i och att vi inte levde upp till era förväntningar var det gäller service. Kontakta mig gärna vidare på: pauline.uddmark@scandichotels.com och berätta mera.

Tack på förhand!

Jomtien Beach, Thailand
104 omdömen
21 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs december 3 2016

Mycket trevligt Scandic vid floden Nissan och mitt i stadens centrum. Trevlig personal som ordnade en enkel och snabb incheckning. Frukostbuffe'n utmärkt, som alltid på alla Scandichotell. Har bott här några gånger under årens lopp och kan verkligen rekommendera detta hotel...

Tips för att välja rum: Boka gärna högt upp och på hotellets framsida...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i Januari 2016, reste ensam
Tack Bobbo S
Hejsan!

Vad härligt att höra att du trivs och väljer att återkomma till vårt hotell.

Önskar dig en bra start på veckan!
Hoppas vi ses snart igen.

Stockholm, Sverige
2 omdömen
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 30 2016

Rent, funktionellt och väldisponerat rum med det man behöver för en natt mellan olika möten. Wc/dusch, TV, Wi-Fi och en skön säng. Och utsikt över Nissan. Perfekt läge vid Stora Torg i centrala Halmstad. God och riklig frukost med många valmöjligheter.

• Bodde där i November 2016, reste i arbetet
Tack JP5HV50
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömet, december 1 2016
Hejsan!

Stort tack för ditt fina omdöme!
Roligt att höra att ni trivts bra hos oss.

Hoppas vi ses snart igen!
Välkommen åter.
Pauline TF Hotellchef Scandic Hallandia
Ängelholm, Sverige
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 28 2016

Centralt läge med bra rum och bra service. Dock inte promenad avstånfd från järnvägsstationen med bagage. Nära gågatan med alla butiker och matställen. Rekommenderas både för jobb och privata resor. Kommer absolut att boka detta hotell fler gånger.

• Bodde där i November 2016, reste som ett par
Tack matsmeriksson
Stort tack Mats för din fina rekommendation!

Välkommen tillbaka!

Pauline TF Hotellchef Scandic Hallandia
Huskvarna, Sverige
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 22 2016

Mycket trevligt hotell med trevlig personal som var service inriktade. Mycket barnvänligt, med både presenter till barnen, speciell barn meny och lekhörna. Rummen var trevliga. På ovanvåningen fanns en mycket trevlig relaxavdelning med buddelpol och bastu med en fin utsikt.

• Bodde där i November 2016, reste med familjen
Tack idasvenss0n
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarade på det här omdömet, november 23 2016
Hejsan Ida!

Vad härligt att höra att ni haft en fin vistelse hos oss och att hela familjen är nöjd, det gläder oss!

Hoppas vi ses snart igen!
Varmt välkomna tillbaka till oss.

Med vänlig hälsning, Pauline, TF Hotellchef Scandic Hallandia
Hässleholm, Sverige
3 omdömen
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 21 2016

Vi saknade inf om stadens evenemang. Nu var det visst Orup och fotboll, som tog all er tid. Kö till incheckning kan jag förstå. Letade under tiden efter någon broschyr om Halmstad.
Hade också önskat en förvarning om att restaurangen var abonnerad på söndagskvällen för fotbollens skull. Vi hittade en alldeles bedårande och läcker asiatisk restaurang alldeles intill, så vi klarade kvällen bra med läcker anka t ex.
I övrigt en tyst och bra vistelse i två dygn, varav den ena var en frinatt.

• Bodde där i November 2016, reste med vänner
Tack lisvann
Hejsan!

Stort tack för att ni skriver till oss med er feedback. Ledsen att våra broschyrer om Halmstad verkar tagit slut, då ska vi lägga nya för beställningen. Tyvärr så har vi normalt sett inte vår restaurang öppen på söndagar, beklagar om vi inte varit tydliga med det. Vad bra ni hittade en annan restaurang i närheten.

Härligt att höra att ni haft en fin vistelse hos oss!

Varmt välkomna tillbaka!
Med vänlig hälsning, Pauline, TF Hotellchef
3 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 21 2016

Bra service och trevlig personal i receptionen! Rummet var litet, men ok. Rent o snyggt och med sköna sängar. Testade baren på kvällen, lite folk, service och drinkar bra. Inget engagemang som stack ut. Nu kommer vi till frukosten. Som flera skrivit i sina omdömen här tidigare; ni måste jobba på denna delen. Många älskar hotellfrukosten och ser verkligen fram emot detta. Apelsinjuicen var slut redan när vi kom och jag tror det stod ett 30-tal halvfulla glas med juiceblask vid sidan av maskinen. Ser ingen i personalen detta? När vi var klara 40 minuter senare kom någon och fyllde på. Jag bad om matsked eftersom de var slut och jag stod där förgäves. Fick äta filen med en tesked. Tallrikarna tog slut och flera var och sa till och först efter 20-25 minuter kom det ut middagstallrikar. Funkar, men tiden det tog är inte acceptabelt. En ensam tjej dukade av borden och hon gjorde verkligen sitt bästa, men det fanns travar med smutsig disk på många bord. Att det var många gäster kan ju inte ha kommit som en överraskning, det är väl synkat med bokningen?!

• Bodde där i November 2016, reste som ett par
Tack Marie N
Hej Marie!

Tack så mycket för att ni skriver till oss med er feedback!

Jag beklagar verkligen er upplevelse av frukosten. På det sättet som du beskriver frukosten har vi inte för avsikt att presentera den. Detta kommer vi se över för att inte riskera att det ska återupprepas.

Roligt att höra att ni gillade vår service och att ni sovit gott hos oss!

Varmt välkomna tillbaka!
Hälsningar Pauline, TF Hotellchef
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
0.5 km bort
SX Hotel Amadeus
Nr 8 av 12 i Halmstad
4.0 av 5 bubblor 55 omdömen
Visa priser

Besökt Scandic Hallandia? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Hallandia

Verksamhet: Scandic Hallandia
Adress: Rådhusgatan 4, Halmstad 302 43, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 5 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass (per natt): 902 kr - 1 473 kr
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Scandic Hallandia 3.5*
Antal rum: 156
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Ebookers, Hotels.com, Booking.com, Agoda, Priceline och Expedia så att du tryggt kan boka med Scandic Hallandia. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Scandic Hallandia Halmstad
Scandic Hallandia Hotel Halmstad

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?