“Bra”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Best Western Plus Grand Hotel
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs februari 14 2017

Närhet till centrum och järnvägsstation. Trevlig personal vid in- och utcheckning. Rummen är OK (sängen dock något mjuk). Frukostmiljön är stökig och utbudet något skralt. På det hela taget kan hotellet rekommenderas.

• Bodde här: Februari 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Tommy S
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade april 11 2017

Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.
Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue.

Omdömet skrevs januari 11 2017 från mobil enhet

Andra gången jag bor här på 2 månader. Svinkallt på rummet båda gångerna. Tycker att frukosten är sämre än dom andra Best W jag bott på. Städerskan kom in och skulle städa tidigt på morgonen. Jag var inte påklädd. Ni borde ha bättre koll på vem som checkat ut.

Bodde här: Januari 2017, reste ensam
Tack F J
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade januari 30 2017

Stort tack för att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Jag beklagar att allt inte var till belåtenhet och har tagit upp det med berörda avdelningar. Vi har under den senaste månaden haft problem med vår ventilation. Det visade sig vara en läcka som idag har åtgärdats.
Jag hoppas trots detta att vi får en ny chans att visa vad vi går för, skulle vägarna bära åter till Halmstad.
Med vänliga hälsningar, Johanna Almqvist Reservations & Revenue.

Omdömet skrevs december 28 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med mkt bra personal. Väl städat och trevlig överraskning för vår hund när vi kom till det bokade hund rummet. Rummen är ganska små men ljusa och bra städade. Det enda vi tyckte var dåligt var frukosten, tunt och dåligt med frukt. Frukosten drar ner betyget från oss men överlag ett helt okej hotell.

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack snoddas
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade januari 3 2017

Varmt tack för att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att ni alla trivdes oss hos, även hunden. Tråkigt att höra att vår frukost inte levde upp till förväntningarna. Jag hoppas dock att vi får se er som gäster igen.
Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.
Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue

Omdömet skrevs december 6 2016 från mobil enhet

Tillbringade en natt på hotellet. Testade hotellets bastu som var riktigt fin. Åt en trerätters middag på kvällen. Maten var helt suverän, likaså frukosten. Mycket att välja på och väldigt gott! Mycket trevlig personal både i reception och i restaurangen. Snabb service.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Eva T

Hjärtligt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss. Vår mission är att få våra gäster att känna sig som hemma, borta och här har vi lyckats med detta vilket gläder mig.

Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.
Med vänliga hälsningar, Johanna Almqvist, Reservations & Revenue

Omdömet skrevs november 27 2016 från mobil enhet

Bodde i ett superior-rum som var välplanerat, rymligt och extremt sköna sängar.
Åt sedan hjortfilé från deras meny och det var verkligen toppklass!
Frukosten var också riktigt bra.
Kan verkligen rekommendera detta mysiga hotell!

Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Delfeelina
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade december 5 2016

Varmt tack för att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att du trivdes hos oss och att allt var till belåtenhet.
Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
1.0 km bort
Hotel Tylösand
Nr 3 av 12 i Halmstad
478 omdömen
Visa priser

Besökt Best Western Plus Grand Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Plus Grand Hotel

Adress: Stationsgatan 44, Halmstad 302 45, Sverige (Tidigare BEST WESTERN PLUS Grand Hotel)
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 943 kr - 1 692 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western Plus Grand Hotel 4*
Antal rum: 108
Hotellets officiella beskrivning:
Best Western Plus Grand Hotel är ett anrikt hotell mitt i centrala Halmstad byggt år 1905. Ett fullservice hotell med restaurang, bar och konferens. Hotellet har 108 rökfria rum med fritt trådlöst Internet. Våra rum har olika karaktär, utformning och personlig inredning. Allt för att du som gäst ska känna dig som "hemma". ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Plus Grand Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Halmstad
Halmstad Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?