“Mysigt hotell med kanonfin mat”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Best Western Plus Grand Hotel
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs december 6 2016 från mobil enhet

Tillbringade en natt på hotellet. Testade hotellets bastu som var riktigt fin. Åt en trerätters middag på kvällen. Maten var helt suverän, likaså frukosten. Mycket att välja på och väldigt gott! Mycket trevlig personal både i reception och i restaurangen. Snabb service.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Eva T
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade januari 3 2017

Hjärtligt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss. Vår mission är att få våra gäster att känna sig som hemma, borta och här har vi lyckats med detta vilket gläder mig.

Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.
Med vänliga hälsningar, Johanna Almqvist, Reservations & Revenue

Omdömet skrevs november 27 2016 från mobil enhet

Bodde i ett superior-rum som var välplanerat, rymligt och extremt sköna sängar.
Åt sedan hjortfilé från deras meny och det var verkligen toppklass!
Frukosten var också riktigt bra.
Kan verkligen rekommendera detta mysiga hotell!

Tack Delfeelina
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade december 5 2016

Varmt tack för att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att du trivdes hos oss och att allt var till belåtenhet.
Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue

Omdömet skrevs november 26 2016 från mobil enhet

Ett fint hotel, nära till Halmstad tågcentral, vänlig personal, skön säng, stort badrum och rummet var överlag väldigt bra. Hade ingen kyl på mitt rum men kan säkert finnas rum med det i. Riktigt bra frukost som hade allt från pannkakor till frukt till många olika pålägg, ett extra plus för de lilla winerbrödet man kunde ta till morgon kaffet

Tack Dennis K

Hjärtligt tack för din fina ord. Det gläder mig att höra att du trivdes hos oss och att allt var till belåtenhet. Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist Reservations & Revenue.

Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Ett bra hotel trevligt rum liten dubbelsäng, men kanske inte betala för större? Minns inte. Sköna handdukar och fräsch dusch. Frukosten hade det mesta dock ej croissanter till den avslutande kaffekoppen, bara någon torr wienerbrödslängd. Annars så fanns lax torkad skinka rostbiff och dessertostar. Äggröran riktigt god liksom ananasen med passionsfrukt och mynta.

Tack Anders B
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade november 16 2016

Stort tack för att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att du trivdes hos oss och att vår frukost fall dig i smaken.

Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.
Med vänliga hälsningar, Johanna Almqvist Reservations & Revenue

Omdömet skrevs november 8 2016 från mobil enhet

Helt okej hotell. Lite slitet men med en fin service! Bra läge bredvid centralstationen, och gångavstånd till allt sevärt i stan. Helt okej mat i restaurangen. Rummet var välstädat, med en tv i absolut minsta formatet!
God frukost!

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
1  Tack Marie P

Vi håller precis på och tar in offerter vad gäller TV apparater och planerar att byta ut dem under nästa år. Har därför full förståelse för att du inte tycker att de håller måttet.

Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.
Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
1.0 km bort
Hotel Tylösand
Nr 3 av 12 i Halmstad
478 omdömen
Visa priser

Besökt Best Western Plus Grand Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Plus Grand Hotel

Adress: Stationsgatan 44, Halmstad 302 45, Sverige (Tidigare BEST WESTERN PLUS Grand Hotel)
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 943 kr - 1 692 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western Plus Grand Hotel 4*
Antal rum: 108
Hotellets officiella beskrivning:
Best Western Plus Grand Hotel är ett anrikt hotell mitt i centrala Halmstad byggt år 1905. Ett fullservice hotell med restaurang, bar och konferens. Hotellet har 108 rökfria rum med fritt trådlöst Internet. Våra rum har olika karaktär, utformning och personlig inredning. Allt för att du som gäst ska känna dig som "hemma". ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Plus Grand Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Halmstad
Halmstad Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?