Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Bra läge, rena rum och en härlig frukost!” 4 av 5 bubblor
Omdöme om BEST WESTERN PLUS Grand Hotel

Bästa priser för
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
BEST WESTERN PLUS Grand Hotel
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Borås, Västra Götaland, Sweden
19 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Bra läge, rena rum och en härlig frukost!”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 26 2016 från mobil enhet

Ett fint hotel, nära till Halmstad tågcentral, vänlig personal, skön säng, stort badrum och rummet var överlag väldigt bra. Hade ingen kyl på mitt rum men kan säkert finnas rum med det i. Riktigt bra frukost som hade allt från pannkakor till frukt till många olika pålägg, ett extra plus för de lilla winerbrödet man kunde ta till morgon kaffet

Bodde där i November 2016, reste som ett par
Tack Dennis K
Johanna A, Reservations & Revenue på BEST WESTERN PLUS Grand Hotel, svarade på det här omdömet, december 5 2016
Hjärtligt tack för din fina ord. Det gläder mig att höra att du trivdes hos oss och att allt var till belåtenhet. Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist Reservations & Revenue.

188 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (6)
Datum | Betyg
99 omdömen
21 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Ett bra hotel trevligt rum liten dubbelsäng, men kanske inte betala för större? Minns inte. Sköna handdukar och fräsch dusch. Frukosten hade det mesta dock ej croissanter till den avslutande kaffekoppen, bara någon torr wienerbrödslängd. Annars så fanns lax torkad skinka rostbiff och dessertostar. Äggröran riktigt god liksom ananasen med passionsfrukt och mynta.

Bodde där i November 2016, reste som ett par
Tack Anders B
Johanna A, Reservations & Revenue på BEST WESTERN PLUS Grand Hotel, svarade på det här omdömet, november 16 2016
Stort tack för att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att du trivdes hos oss och att vår frukost fall dig i smaken.

Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.
Med vänliga hälsningar, Johanna Almqvist Reservations & Revenue
9 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs november 8 2016 från mobil enhet

Helt okej hotell. Lite slitet men med en fin service! Bra läge bredvid centralstationen, och gångavstånd till allt sevärt i stan. Helt okej mat i restaurangen. Rummet var välstädat, med en tv i absolut minsta formatet!
God frukost!

Bodde där i November 2016, reste i arbetet
Tack Marie P
Hjärtligt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss.
Vi håller precis på och tar in offerter vad gäller TV apparater och planerar att byta ut dem under nästa år. Har därför full förståelse för att du inte tycker att de håller måttet.

Strängnäs, Sweden
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs oktober 5 2016

Bor alltid på Best Western i Halmstad. Mitt andra hem…. Alltid lika bra service och efter en lång dag med hårt arbete så känns det bra att komma innanför dörrarna på hotellet. Det enda som jag saknar är deras hemmagjorda youghurt och buffén som de slutat med. Annars så är jag supernöjd som hotell gäst.

• Bodde där i September 2016, reste i arbetet

Tack Helena L
Johanna A, Reservations & Reevnue på BEST WESTERN PLUS Grand Hotel, svarade på det här omdömet, november 16 2016
Hjärtligt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss, speciellt våra stamgäster. Dina tankar kring frukost utbud och buffé tar vi givetvis till oss.

Varmt välkommen hem tilll oss på Grand Hotel.
Stockholm, Sverige
5 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 22 2016

Mycket trevligt hotell med god och fräsch frukostbuffe. Fint mottagande då vi reste med hund. Vattenskål och matskål plus lite hundgodis mötte oss. Rent och fint. Vi hade rum mot gatan men stördes inte av varken trafik eller tåg. Bekväma sängar.

• Bodde där i Augusti 2016, reste som ett par

Tack HannaStefan
Varmt tack för fina ord samt att du tagit dig tid att dela med dig av dina tankar kring er vistelse hos oss. Vår mission är att få våra gäster, även våra fyrbenta, att känna sig som hemma, borta och här lyckades vi vilket gläder mig.
Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.

4 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 17 2016 från mobil enhet

Vi stannade 2 nätter och är mycket nöjd med rummet. WC i mindre modell men helt ok. Personalen berättade om allt med en vilja att göra det bra för oss. Bra parkering 6m från dörren till hotellet.
Det regnade en av dagarna då lånade hotellet ut ett paraply. Det är sevice för pengarna. Lobbyn är mysig och sittvänlig och bra restaurang i hotellet. Baren var välutrustad och Häng vänlig.. hotell är aldrig roligt men detta är helt ok.

Bodde där i Augusti 2016, reste som ett par
Tack Jotare59

TripAdvisor-medlem
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 14 2016 från mobil enhet

Hade en hörnrums-svit där vi pressade in 6 vuxna, utan problem. Frukosten var formidabel. Personalen är mycket trevliga.

Enda konstruktiva kritiken var "Serranoskinkan" från tapasen. Känns sådär när man serverar skinka från en plastförpackning.

Bodde där i Augusti 2016, reste med vänner
Tack TripAdvisor-medlem
Hjärtligt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss och att vår frukost fall er i smaken.
Dina synpunkter på skinkan tar vi givetvis till oss.

Alingsås, Sverige
76 omdömen
13 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 hjälpsamhetsröster
3 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 10 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger granne med Centralstationen. Bra om man åker kollektivt, men mindre bra pga störande tåggnissel och folk. Lätt och billigt att parkera bilen helt i närheten. Fantastisk personal! Alla vi mött; städare, receptionist, frukostpersonal, har varit trevliga & serviceinriktade! Verkligen omsorgsfulla! Rent rum. Lite trist och trött inredning. Tar ca 10 minuter att promenera in till centrum. Extrasäng till två barn = bäddsoffa som tyvärr var ruskigt obekväm. Pytteliten tv på rummet. Bra med kallt vatten (stilla och kolsyrat) i tapp i korridoren. Fin frukost som inte saknar något, fräscht och gott. Inga problem att få gott glutenfritt bröd, men det skulle vara kul med en muffins, bulle eller något annat "lyxigt" även för glutenintoleranta.

Bodde där i Augusti 2016, reste med familjen
Tack Godislotta
Varmt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Det är genom våra gästers feedback som vi kan förstärka det som är bra och finna lösningar på sådant som behöver bli bättre.

Vi hoppas vi får se er som våra gäster igen.

Stockholm, Sverige
217 omdömen
36 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 61 hjälpsamhetsröster
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 8 2016

Hade ett stort härligt hörnrum med burspråk, dubbelsäng och bäddsoffa.Badrummet var tämligen litet men funktionellt. Gillade det lilla extra som burken med pads och den lilla flaskan bodylotion. Det som saknades var ett kylskåp men det fanns kallt vatten att hämta på våningsplanet under. Mycket god frukost, Stort plus för att det fanns rökt lax på frukostbuffé. Det som jag speciellt vill framhäva är städpersonalen. Har aldrig bott på ett hotell med så trevlig, småpratande och serviceinriktad städpersonal. De var verkligen måna om oss gäster.

• Bodde där i Augusti 2016, reste med familjen
Tack MariaTherese37
Stort tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss. Vår mission är att få våra gäster att känna sig som hemma, borta och här har vi lyckats med detta vilket gläder mig. Grunden i vår verksamhet bygger på fyra värdeord - kärlek, respekt, mod och äkthet.

Jag skall personligen se till så att städpersonalen få ta del av din beröm.

Tärnsjö, Sweden
3 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 8 2016

Lite trångt om du kommer med rullstol. Halt golv i duschen/toan efter dusch. Men funkar. Perfekt läge, för oss som bilade runt lite i halland, småland och skåne och tog tåget utanför dörren till Danmark. Bra Handikappsbad iHalmsta.

• Bodde där i Augusti 2016, reste med familjen
    • 2 av 5 bubblor
    • 3 av 5 bubblor

Tack Camilla S
Varmt tack för att du tagit dig tid att hjälpa oss i vårt kvalitetsarbete genom att dela med dig om din vistelse hos oss. Du tycks ha uppskattat din vistelse i stort vilket gläder mig.

Hoppas vi får se dig som gäst igen. Varmt välkommen tillbaka till Halmstad och till oss på Grand Hotel.

Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
1.0 km bort
SX Hotel Amadeus
Nr 8 av 12 i Halmstad
4.0 av 5 bubblor 55 omdömen
Visa priser

Besökt BEST WESTERN PLUS Grand Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om BEST WESTERN PLUS Grand Hotel

Verksamhet: BEST WESTERN PLUS Grand Hotel
Adress: 44 Stationsgatan, Halmstad 302 45, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass (per natt): 839 kr - 1 428 kr
Hotellklass:4-stjärnigt — BEST WESTERN PLUS Grand Hotel 4*
Antal rum: 108
Hotellets officiella beskrivning:
Best Western Plus Grand Hotel är ett anrikt hotell mitt i centrala Halmstad byggt år 1905. Ett fullservice hotell med restaurang, bar och konferens. Hotellet har 108 rökfria rum med fritt trådlöst Internet. Våra rum har olika karaktär, utformning och personlig inredning. Allt för att du som gäst ska känna dig som "hemma". ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Priceline och Hotels.com så att du tryggt kan boka med BEST WESTERN PLUS Grand Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Halmstad
Halmstad Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?