“Bra rum god frukost”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Best Western Plus Grand Hotel
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Ett bra hotel trevligt rum liten dubbelsäng, men kanske inte betala för större? Minns inte. Sköna handdukar och fräsch dusch. Frukosten hade det mesta dock ej croissanter till den avslutande kaffekoppen, bara någon torr wienerbrödslängd. Annars så fanns lax torkad skinka rostbiff och dessertostar. Äggröran riktigt god liksom ananasen med passionsfrukt och mynta.

Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Anders B
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade november 16 2016

Stort tack för att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att du trivdes hos oss och att vår frukost fall dig i smaken.

Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.
Med vänliga hälsningar, Johanna Almqvist Reservations & Revenue

Omdömet skrevs november 8 2016 från mobil enhet

Helt okej hotell. Lite slitet men med en fin service! Bra läge bredvid centralstationen, och gångavstånd till allt sevärt i stan. Helt okej mat i restaurangen. Rummet var välstädat, med en tv i absolut minsta formatet!
God frukost!

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
1  Tack Marie P

Hjärtligt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss.
Vi håller precis på och tar in offerter vad gäller TV apparater och planerar att byta ut dem under nästa år. Har därför full förståelse för att du inte tycker att de håller måttet.

Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.

Omdömet skrevs oktober 5 2016

Bor alltid på Best Western i Halmstad. Mitt andra hem…. Alltid lika bra service och efter en lång dag med hårt arbete så känns det bra att komma innanför dörrarna på hotellet. Det enda som jag saknar är deras hemmagjorda youghurt och buffén som de slutat med. Annars så är jag supernöjd som hotell gäst.

• Bodde här: September 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Helena L
Johanna A, Reservations & Reevnue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade november 16 2016

Hjärtligt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss, speciellt våra stamgäster. Dina tankar kring frukost utbud och buffé tar vi givetvis till oss.

Varmt välkommen hem tilll oss på Grand Hotel.

Omdömet skrevs augusti 22 2016

Mycket trevligt hotell med god och fräsch frukostbuffe. Fint mottagande då vi reste med hund. Vattenskål och matskål plus lite hundgodis mötte oss. Rent och fint. Vi hade rum mot gatan men stördes inte av varken trafik eller tåg. Bekväma sängar.

• Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack HannaStefan

Varmt tack för fina ord samt att du tagit dig tid att dela med dig av dina tankar kring er vistelse hos oss. Vår mission är att få våra gäster, även våra fyrbenta, att känna sig som hemma, borta och här lyckades vi vilket gläder mig.
Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.

Omdömet skrevs augusti 17 2016 från mobil enhet

Vi stannade 2 nätter och är mycket nöjd med rummet. WC i mindre modell men helt ok. Personalen berättade om allt med en vilja att göra det bra för oss. Bra parkering 6m från dörren till hotellet.
Det regnade en av dagarna då lånade hotellet ut ett paraply. Det är sevice för pengarna. Lobbyn är mysig och sittvänlig och bra restaurang i hotellet. Baren var välutrustad och Häng vänlig.. hotell är aldrig roligt men detta är helt ok.

Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack Jotare59

Stort tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din senaste vistelse hos oss. Alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs hos oss.

Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel.

Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
1.0 km bort
Hotel Tylösand
Nr 3 av 12 i Halmstad
478 omdömen
Visa priser

Besökt Best Western Plus Grand Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Plus Grand Hotel

Adress: Stationsgatan 44, Halmstad 302 45, Sverige (Tidigare BEST WESTERN PLUS Grand Hotel)
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 943 kr - 1 692 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western Plus Grand Hotel 4*
Antal rum: 108
Hotellets officiella beskrivning:
Best Western Plus Grand Hotel är ett anrikt hotell mitt i centrala Halmstad byggt år 1905. Ett fullservice hotell med restaurang, bar och konferens. Hotellet har 108 rökfria rum med fritt trådlöst Internet. Våra rum har olika karaktär, utformning och personlig inredning. Allt för att du som gäst ska känna dig som "hemma". ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Plus Grand Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Halmstad
Halmstad Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?