“Väldigt litet rum”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Best Western Plus Grand Hotel
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs juni 15 2016

Vi bokade ett dubbelrum men fick ett väldigt litet rum med ett väldigt litet fönster. Bara ett täcke och en kudde i sängen indikerade att vi kanske egentligen fått ett enkelrum? Nåväl, vi klagade inte heller eftersom vi inte orkade och inte skulle stanna mer än en natt. Bra frukost och trevlig personal är ett plus

Tips för att välja rum: Små dubbelrum
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack evyannwikstrom
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade juli 15 2016

Stort tack för att du valde att bo oss oss under din vistelse i Halmstad samt att du tagit din tid att utvärdera den. Det gläder mig att höra att du trivdes oss hos. Vi befinner oss i en anrik fastighet från 1905 där alla rum är individuella i såväl storlek som design. Våra dubbelrum finns i tre stycken kategorier, dubbel small, dubbel standard och dubbel superior. Vi har precis ändrat våra rutiner för bäddning ankomst dubbelrum. Numera så finns alltid täcke nummer två vid fotändan på sängen. Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist Reservations/Revenue

Omdömet skrevs juni 5 2016 från mobil enhet

Centralt, bra frukost. Fanns det vanligaste man hittar på svenska hotell.

Ingen ac på rummet, endast en bordsfläkt.
Väldigt varmt, svårt att få ro till att sova.
Ingen direkt service på personalen. Bara att man var välkommen, men inget mer som gjorde att man kände sig direkt speciell.

Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
1  Tack purreh

Varmt tack för att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Tråkigt att höra att vi inte lyckades leva upp till dina förväntningar. Att det är varmt på rummen så här års är ett litet bekymmer som vi har svårt att finna riktigt bra lösningar på i denna anrika fastighet. Vår mission är att få våra gäster att känna sig som hemma, borta och jag beklagar verkligen att vi denna gång inte lyckades leva upp till detta. Självklart är det något vi ta åt oss. Hoppas dock vi får se dig som gäst igen. Önskar dig en riktigt skön sommar. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue.

Omdömet skrevs maj 19 2016 från mobil enhet

Sköna sängar o trevligt inredda rum med mycket färg. Lugnt o tyst. Frukost riklig men lite mörk matsal med tjocka fåtöljer istället för bra stolar. Snabb incheckning o trevlig hjälpsam personal. Kan mycket väl komma tillbaka hit.
Bra parkering direkt intill entré vilket är ett stort plus om du kommer med bil.

Bodde här: Maj 2016, reste i arbetet
Tack Maritha H
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade maj 25 2016

Hjärtligt tack för fina ord samt att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att du trivdes och att allt var till belåtenhet. Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue.

Omdömet skrevs april 23 2016 från mobil enhet

Vi bodde i ett jättefint familjerum med 2 rum, det ena med dubbeldäckare och det andra med bäddsoffa. 2 badrum och jättesköna sängar, gott om plats för hela familjen. Vi bodde 2 vuxna och 2 barn 9 och 11 år. Lugnt och tyst med fin utsikt över taken :)
Nära till tågstationen och frukosten var suverän!!

Bodde här: Mars 2016, reste med familjen
Tack Ninnie B
Johanna A, Reservation & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade april 26 2016

Varmt tack för dina fina ord samt att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse. Det gläder mig att höra att ni trivdes hos oss och att allt var till belåtenhet. Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue.

Omdömet skrevs april 22 2016

Stannade över en natt och vi var väldigt nöjda. Helt okej pris då det inte precis var säsong.
Bekväma sängar, trevligt rum, trevlig personal och en bra frukost.
Gick bra att lämna kvar väskorna efter utcheckning för att hämta de senare.
Upplevde det inte som ljudligt även om vi bodde ut mot gatan och det är väldigt centralt.

Har bara gott att säga om detta hotellet!

• Bodde här: Oktober 2015, reste som ett par
Tack MackanLindskog
Johanna A, Reservations & Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade april 26 2016

Stort tack för dina fina ord samt att du tagit dig tid att utvärdera din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att ni trivdes och att allt var till belåtenhet. Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss på Grand Hotel. Med vänlige hälsningar Johanna Almqvist, Reservations & Revenue.

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
1.0 km bort
Hotel Tylösand
Nr 3 av 12 i Halmstad
479 omdömen
Visa priser

Besökt Best Western Plus Grand Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Plus Grand Hotel

Adress: Stationsgatan 44, Halmstad 302 45, Sverige (Tidigare BEST WESTERN PLUS Grand Hotel)
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 943 kr - 1 692 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western Plus Grand Hotel 4*
Antal rum: 108
Hotellets officiella beskrivning:
Best Western Plus Grand Hotel är ett anrikt hotell mitt i centrala Halmstad byggt år 1905. Ett fullservice hotell med restaurang, bar och konferens. Hotellet har 108 rökfria rum med fritt trådlöst Internet. Våra rum har olika karaktär, utformning och personlig inredning. Allt för att du som gäst ska känna dig som "hemma". ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Plus Grand Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Halmstad
Halmstad Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?