“Fint hotell i en fin stad”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Best Western Plus Grand Hotel
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Omdömet skrevs juli 26 2015

Ett litet hotellrum men i övrigt var det mycket bra, Rent och fint, väldigt trevlig personal och en bra frukost. Vi var där isamband med Roxettes konsert i Halmstad vilket innebär ett fullt hotell men ändå personal som var mycket trevliga. Hade två fantastiska dagar på detta hotell. Nästa gång jag kommer till Halmstad kommer jag att bo här igen. Detta hotell rekommenderas varmt.

Tips för att välja rum: Lugnt område så jag tror alla rum är bra.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
Tack Kakan_12
Johanna A, Reservation/Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade september 7 2015

Stort tack för dina fina ord om oss samt att du tagit dig tid att dela med dej av din vistelse. Det är alltid lika roligt att höra att våra gäster trivs. Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist Reservations & Revenue

Omdömet skrevs juli 24 2015 från mobil enhet

Bra läge,lätt och billigt att parkera bilen utanför. Bemöttes av trevlig personal, med bra service. Middagen i hotellets restaurang var fantastiskt god, även om servicen inte höll samma nivå. Mycket bra frukost.

Bodde här: Juli 2015, reste med vänner
Tack Christer M

Tusen tack för dina fina ord om oss. Det värmer att höra att du trivts hos oss. Varmt välkommen tillbaka till Halmstad och till oss. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist Reservations & Revenue

Omdömet skrevs juli 17 2015 från mobil enhet

Jätte fint och mysigt Hotel nära till station och centrum . Personalen var jättetrevlig och rummet också . På restaurangen år vi god mat och mycket trevlig miljö. På rummet fanns allt man behöver.Bästa frukost nånsin. Rekommenderar varmt.

Bodde här: Juli 2015, reste med familjen
Tack SajeevaStjärnlj... J
Johanna A, Resrevations/Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade september 7 2015

Varmt tack för dina fina ord om oss. Vad roligt att höra att ni trivdes så bra hos oss och att allt var till er belåtenhet. Varmt välkomna åter till Halmstad och till oss. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist Reservations & Revenue

Omdömet skrevs juli 16 2015

Utmärkt service vid in- och utcheckningen, bra service i övrigt. Ligger mycket nära järnvägsstationen. God och fin frukost med många till behör. Rummet för varmt på sommaren, ingen AC som jag själv kunde reglera. Bra med mörka gardiner. Företaget har avtal med BW men det blev inte mycket rabatt när jag åberopade avtalet.

• Bodde här: Juli 2015, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Lennart F
Johanna A, Reservations/Revenue på Best Western Plus Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade september 7 2015

Stort tack för dina fina ord samt att du tagit dig tid att skriva ned dina tanker om din vistelse hos oss. Det gläder mig att höra att du trivdes hos oss. Vi arbetar med dynamiska priser vilket innebär att priset styrs av efterfrågan. De företag som har avtal med Best Western kan ha två typer av avtal. Antingen en fast rabatt sats vilket innebär att priset blir det samma oavsett veckodag och efterfrågan. Vissa företag har en rörlig rabatt dvs rabatten är baserad på det pris som hotellet säljer just den dagen. Vid datum där efterfrågan är hög är också priset högt och rabatten blir därför annorlunda. Beroende på vilket slags avtal ditt företag har så kan priset därav skilja sig. Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist Reservations/ Revenue

Omdömet skrevs juli 10 2015

Fint hotell nära centralen.Bra moderna om lite små rum.Bra isolerat så man störs inte. Fin frukost och vänlig personal. Parkering finns intill gratis nattetid annars 6 kr timmen.
Restaurangen är också bra,medeldyr och lite kort meny. Snabb och gratis WIFI.

• Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
Tack Juhani

Hjärtligt tack för att du tagit dig tid att dela med dig om din vistelse hos oss. Roligt att höra att du trivdes hos oss och att allt var till belåtenhet. Varmt välkommen åter till Halmstad och till oss. Med vänliga hälsningar Johanna Almqvist Reservations/Revenue

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Halmstadhotell
1.0 km bort
Hotel Tylösand
Nr 3 av 12 i Halmstad
478 omdömen
Visa priser

Besökt Best Western Plus Grand Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Plus Grand Hotel

Adress: Stationsgatan 44, Halmstad 302 45, Sverige (Tidigare BEST WESTERN PLUS Grand Hotel)
Region: Sverige > Västkusten > Hallands län > Halmstad
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 12 hotell i Halmstad
Prisklass: 943 kr - 1 692 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western Plus Grand Hotel 4*
Antal rum: 108
Hotellets officiella beskrivning:
Best Western Plus Grand Hotel är ett anrikt hotell mitt i centrala Halmstad byggt år 1905. Ett fullservice hotell med restaurang, bar och konferens. Hotellet har 108 rökfria rum med fritt trådlöst Internet. Våra rum har olika karaktär, utformning och personlig inredning. Allt för att du som gäst ska känna dig som "hemma". ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Plus Grand Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Halmstad
Halmstad Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?