View deal
Expedia.com99 US$
FindHotel99 US$
Hurb108 US$
Omdömet skrevs 10 juli 2020

Fräscht och rent hotell, trevlig personal.
Simpel men helt okej frukost.
Väldigt bra läge, nära till både stan och Tylesand
Minus för ingen bastu, pool etc tillgängligt.
Plus för gratis parkering samt kyl på rummet
Rekommenderas om man önskar ett enkelt men schysst boende!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack jorgensresa
Omdömet skrevs 24 november 2019

Mycket mysig vistelse är den samlade känslan på detta hotell. En personal som ger bästa möjliga service och på alla sätt visar att de vill att gästerna skall trivas. Bra rum och frukost. Prisvärt och centralt läge.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack ISNB
Omdömet skrevs 18 augusti 2019

Sparsamt möblerat men helt ok. Bra läge. För priset är frukosten riktigt bra.

Imponerad över hur de löst duschen i de minsta rummen. Allt är rent. Man får vad man betalar för och för det låga priset är det helt ok!

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Sallstrom
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Tror vi fick det minsta rummet på hela hotellet. Toaletten och duschen var kombinerad på ganska fiffigt sätt faktiskt om man är trångbodd.
Var några tropiskt varma dagar vi var där. Stannade 2 nätter. Bra med golvfläkt på rummet. Sköna sängar, rent och perfekt städning mellandagen. Trevlig personal vid incheckning. Frukosten helt ok.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Hotellvistelse
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Bodde på detta hotel i 4 nätter. Hade två rum. Det ena paret önskade att byta rum då dom blev störda av cigarettlukt från entrén och det var inget problem alls. Vill man slippa solen ( det var drygt 30gr dessa dagar) så hade vi väldigt bra rum som vetter mot innergården. Ingen sol alls. Det fanns även en golvfläkt i garderoben, underbart! Trevlig personal och rent och snyggt på rummet. Parkering fanns det på innergården och vi hade två p-platser reserverade under vår vistelse. Lätt att ta sig ut från Halmstad om man ska på en roadtrip. En promenad på 7-10 min så var man mitt inne på shoppinggatan, lagom långt bort från alla uteserveringar med hög musik när man sedan vill sova för natten.
Helt ok frukost, kan absolut tänka mej att bo här igen.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 902janel