Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Kommer aldrig tillbaka till detta hemska hotell. Inget kylsystem och fungerande ventilation. Dålig, unken luft och svettig dag som natt som gav mig två sömnlösa nätter.
Golvfläkten var ett fattigt försök av personalen att mildra situationen. Fönstret gick inte att ha öppet på natten då det var mkt gap och skrik på gatan.

Lyhörda rum.

Säng trasig som lutade i ena sidan.

Urtrist frukost med dåligt urval av bröd, hemskt kaffe från en dålig kaffemaskin, trasig brödrost.

Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
Tack Katharina L
Omdömet skrevs 25 juni 2018

Trevligt bemötande vid incheckning. Överallt rent och snyggt. Sängarna helt fantastiska. Frukosten mycket bra, stora valmöjligheter. Bra WiFee. Läget bra med tillgång till parkeringsplatser. Priset mycket bra.

Bodde här: juni 2018
Tack IJdHKCA
Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Enkelt hotell, centralt och lugnt läge. Hyggligt med p-platser. Bra traditionell frukost i kal och skramlig miljö. Rummet var väldigt varmt i högsommarvärmen, trots fläkt av golvmodell. Trevlig personal.

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack larob51
Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Med ett okej läge i Halmstad, lugnt område. Rummet var bra, men toaletten en katastrof där man fick vika väggen för att få fram duschen. Blött överallt. Högt pris för den standard jämfört med ex scandic prisklass. Dock jättetrevlig personal och god och fräsch frukost.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Eleonor W
Omdömet skrevs 18 maj 2018

Kan varmt rekommendera detta mysiga hotell i centrala Halmstad.
När vi kom dit hade vi bokat ett dubbelrum men när vi fick se dessa otroligt små badrum valde vi att uppgradera oss till ett vanligt dubbelrum vilket vi blev mycket nöjda med. Ett fräscht och rent rum med modern inredning mötte oss och sängen var väldigt skön (extra plus för att sängen har en hel stor bäddmadrass istället för två mindre).
Utöver detta har hotellet en trevlig och hjälpsam personal och man känner sig verkligen välkommen när man bor på Hotel Amadeus.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Lovisa J