Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Enkelt hotell, centralt och lugnt läge. Hyggligt med p-platser. Bra traditionell frukost i kal och skramlig miljö. Rummet var väldigt varmt i högsommarvärmen, trots fläkt av golvmodell. Trevlig personal.

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack larob51
Omdömet skrevs 24 maj 2018 från mobil enhet

Med ett okej läge i Halmstad, lugnt område. Rummet var bra, men toaletten en katastrof där man fick vika väggen för att få fram duschen. Blött överallt. Högt pris för den standard jämfört med ex scandic prisklass. Dock jättetrevlig personal och god och fräsch frukost.

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Eleonor W
Omdömet skrevs 18 maj 2018

Kan varmt rekommendera detta mysiga hotell i centrala Halmstad.
När vi kom dit hade vi bokat ett dubbelrum men när vi fick se dessa otroligt små badrum valde vi att uppgradera oss till ett vanligt dubbelrum vilket vi blev mycket nöjda med. Ett fräscht och rent rum med modern inredning mötte oss och sängen var väldigt skön (extra plus för att sängen har en hel stor bäddmadrass istället för två mindre).
Utöver detta har hotellet en trevlig och hjälpsam personal och man känner sig verkligen välkommen när man bor på Hotel Amadeus.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Lovisa J
Omdömet skrevs 13 april 2018

Mellanklasshotell ca 7min gångavstånd till city
Vi bodde på ett budgetrum dubbelrummet var bra
Men badrummet var litet ca 1,4m toa och dusch har aldrig
Sett så litet det var tyst i rummet sängarna var bra
Hiss finns , fanns bara Frukost och lite dryck /snacks att köpa i receptionen
Gratis parkering ,Bra övernattningshotell

Tips för att välja rum: Tag inte ett budgetrum om du vill ha större badrum
Bodde här: april 2018, reste som ett par
1  Tack Bengt H
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Enkelt men funktionellt boende på central adress i Halmstad. Bra storlek på rummet, skön säng, ok badrum, rent och snyggt, bra frukostbuffé, vänlig personal, gratis parkering. Enda minus att vi vi fick påtala att duschtvålen var slut och så saknade vi bacon på frukosten. Annars klart godkänt för denna prisnivå. Vi återkommer säkerligen eftersom vi är i Halmstad ganska ofta.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Karin R