“Fantastisk mat och service!”
Omdöme om Hygge

Hygge
Boka bord
lör 28/11
20:00
Rankad som nr 12 av 170 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Fick supergod mat till bra pris. God service och trevlig personal. Överträffade förväntningarna med råge och kul att äta Galetter! Kommer säkert igen.

Tack Z3141TRmartins

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Jätte god mat, liten restaurang. Inte så mysigt ställe att sitta en längre stund utan det få bliTakeaway nästa gång

Tack Explore421378
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vilken liten pärla i Tylösand ! Goda galetter med trevlig fyllning. Crepes med ljuvlig saltkolasås och banan. Vi kan verkligen rekommendera denna pärla. Trevlig personal och snabb service.

Tack Ellinor J
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Goda, vällagade och matiga galetter (fyllda pannkakor) på i hög grad lokala råvaror. Det finns även en superfin plocktallrik, med hemlagade tillbehör. Dryckeslistan är genomtänkt med många alkoholfria alternativ. Restaurangen har enbart sittplatser utomhus, under tak men med tillgång till värmande filtar. Trevlig och vänlig personal. Hit kommer vi gärna igen och testar efterrätts-crêpesen!

Tack ElinJ421
Omdömet skrevs 28 juli 2020

God mat, man blir mätt! Menyn innehåller både vegetariskt, kött och fisk. Roligt med ett lite annorlunda matställe. Personalen är supertrevlig!

Tack N7374DEkarinp

Resenärer som tittade på Hygge tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Hygge? Berätta vad du tyckte!