“suveränt gott”

Shady Burgers Halmstad
Rankad som nr 2 av 2 Smått och gott i Halmstad

Efter en långpromenad i mysiga Halmstad hittade vi Shady Burgers. Hungriga satte vi oss ner. Trevlig personal. Två IPA satt fint. Hamburgarna de godaste vi ätit med vitlökspommes till. Hit kommer vi igen.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack mianovamb

Omdömet skrevs 29 juni 2021

De bästa burgarna vi ätit. Dubbel bacon, bacon Burger och hallomi. Allt var perfekt tillagat och smakade otroligt gott. Servicen var perfekt.

Datum för besöket: juni 2021
Tack christianbF954EW
Omdömet skrevs 15 juni 2021 från mobil enhet

Beställde en tryffelburgare, pommes samt en dricka, priset blev 212 kr. Smakade ingen tryffel och var besviken med smakupplevelsen. Maten var okej och servicen var bra. Dock sänker priset hela upplevelsen. 3/5

Datum för besöket: juni 2021
Tack B6484ZLhugog
Omdömet skrevs 18 december 2020 från mobil enhet

Efter en lång shoppingdag under jul ruschens värsta dagar så valde jag och tjejerna att ta en välförtjänt lunch på Shady Burgers!

Trots att resturangen var fullsatt och endast en person var bakom kassan samt kök så fick vi ett otroligt bemötande och service. Det tog ca 10-15 minuter tills all mat var serverad på bordet. Och HERREGUD vilka otroliga burgare!

En eloge till Malin som jag senare fick veta var resturangchef, vilken service stjärna! Det märks att hon varit i gamet länge, och hon vet vad hon gör!

Johanna

Datum för besöket: december 2020
Tack johannaeriksen
Omdömet skrevs 23 oktober 2020

Riktigt härlig personal som var väldigt service minded. Vi fick maten snabbt och vo blev till och med bjudna på lite öl. Rekommenderar verkligen shadys i halmstad!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Aronhansson

Resenärer som tittade på Shady Burgers Halmstad tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Shady Burgers Halmstad? Berätta vad du tyckte!