Höjdpunkter från omdömen
Magisk

En fantastisk SUP- upplevelse på Fylleån. Bästa var att vägen var lång och kul med hinder. Vi hade ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
B2350PPtinah
från mobil enhet
Vacker upplevelse och ett spännande äventyr

Omdömet skrevs 20 augusti 2021
567mikaelb
Limhamn, Sverige
Läs alla 37 omdömen

Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hade även strålande väder!

Tack B2350PPtinah
Omdömet skrevs 20 augusti 2021

Väldigt fint ordnat med trevlig och kunnig personal plus att själva äventyret verkligen blev riktigt härligt vackert och spännande.
Kan starkt rekommenderas.

Tack 567mikaelb
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Det var en bra å att SUP:a i, bra instruktör, bra utrustning. Kan behövas ha utplacerade märken så man vet när turen börjar ta slut.

Tack 1990ASB
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Inget krångel och en snäll å att lära sig Suppa i. Har man suppat tidigare så kanske det blir för enkelt

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack 78filipl
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Mkt bra o trevligt bemötande. Turen var lång men den vackraste delen var i början. Otroligt magiskt att paddla på ån. Kändes exotiskt. Rekommenderar

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack Ttiiiina2