Höjdpunkter från omdömen
Wow!

Vi hade en helt underbar tur på Fylleån - många skratt och en härlig avkoppling i underbar natur ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
302ankib
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Vacker upplevelse och ett spännande äventyr

Omdömet skrevs 20 augusti 2021
567mikaelb
Limhamn, Sverige
Läs alla 38 omdömen

Omdömet skrevs 20 augusti 2021

Väldigt fint ordnat med trevlig och kunnig personal plus att själva äventyret verkligen blev riktigt härligt vackert och spännande.
Kan starkt rekommenderas.

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack 567mikaelb
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Det var en bra å att SUP:a i, bra instruktör, bra utrustning. Kan behövas ha utplacerade märken så man vet när turen börjar ta slut.

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack 1990ASB
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Inget krångel och en snäll å att lära sig Suppa i. Har man suppat tidigare så kanske det blir för enkelt

Tack 78filipl
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Mkt bra o trevligt bemötande. Turen var lång men den vackraste delen var i början. Otroligt magiskt att paddla på ån. Kändes exotiskt. Rekommenderar

Tack Ttiiiina2
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Andra gången jag åkte, det är en väldigt fin tur men på en lördag em/kväll gör jag aldrig om det. Många ”raggare” i gummibåtar som druckit och åkte emot oss och skulle skrämmas lite sista halvtimmen, vilket var väldigt obehagligt, framför allt för ungdomarna som var med. Fanns ingen kvar när vi väl kom in på kvällen heller och kollade så allt var ok.

Tack 538pernillac