Höjdpunkter från omdömen
Wow!

Vi hade en helt underbar tur på Fylleån - många skratt och en härlig avkoppling i underbar natur ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
302ankib
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Magisk

En fantastisk SUP- upplevelse på Fylleån. Bästa var att vägen var lång och kul med hinder. Vi hade ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
B2350PPtinah
från mobil enhet
Läs alla 37 omdömen

Omdömet skrevs 27 juli 2021

Mkt bra o trevligt bemötande. Turen var lång men den vackraste delen var i början. Otroligt magiskt att paddla på ån. Kändes exotiskt. Rekommenderar

Tack Ttiiiina2
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Andra gången jag åkte, det är en väldigt fin tur men på en lördag em/kväll gör jag aldrig om det. Många ”raggare” i gummibåtar som druckit och åkte emot oss och skulle skrämmas lite sista halvtimmen, vilket var väldigt obehagligt, framför allt för ungdomarna som var med. Fanns ingen kvar när vi väl kom in på kvällen heller och kollade så allt var ok.

Tack 538pernillac
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

En upplevelse som gav mersmak, en resa på Fylleån men små roliga hinder att ta sig förbi ….kändes lite som att man var i utlandet under vissa delar av ån.❤️

Tack jennie_ottosson
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Den första delen bestod av flera olika hinder att ta sig förbi. Andra delen kunde man lugnt paddla på det spegelblanka vattnet utan problem. Vi hade väldigt roligt under turen.

Tack Jennifer K
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Underbart fin resa när det är lugnt och soligt med flera olika miljöer. Dessutom dök det upp en del utmaningar att ta sig fram vilket blev en extra krydda och risk för lite bad;-)

Tack KenLars