Höjdpunkter från omdömen
Wow!

Vi hade en helt underbar tur på Fylleån - många skratt och en härlig avkoppling i underbar natur ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
302ankib
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Magisk

En fantastisk SUP- upplevelse på Fylleån. Bästa var att vägen var lång och kul med hinder. Vi hade ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
B2350PPtinah
från mobil enhet
Läs alla 37 omdömen

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Andra gången jag åkte, det är en väldigt fin tur men på en lördag em/kväll gör jag aldrig om det. Många ”raggare” i gummibåtar som druckit och åkte emot oss och skulle skrämmas lite sista halvtimmen, vilket var väldigt obehagligt, framför allt för ungdomarna som var med. Fanns ingen kvar när vi väl kom in på kvällen heller och kollade så allt var ok.

Tack 538pernillac
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

En upplevelse som gav mersmak, en resa på Fylleån men små roliga hinder att ta sig förbi ….kändes lite som att man var i utlandet under vissa delar av ån.❤️

Tack jennie_ottosson
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Den första delen bestod av flera olika hinder att ta sig förbi. Andra delen kunde man lugnt paddla på det spegelblanka vattnet utan problem. Vi hade väldigt roligt under turen.

Tack Jennifer K
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Underbart fin resa när det är lugnt och soligt med flera olika miljöer. Dessutom dök det upp en del utmaningar att ta sig fram vilket blev en extra krydda och risk för lite bad;-)

Tack KenLars
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Väldigt harmoniskt och naturnära upplevelse! Jag och min pojkvän var mycket nöjda!
Dock får man tänka på att det faktiskt kallas supÄVENTYR och att det är lite hinder på vägen, så som stockar och stenar man kan fastna på. Roligt tyckte jag och min pojkvän, då vi sattes på prov och halvt druttade i ån. Rekommenderar att ha något vattentätt till mobiler och likande om dem skall med på turen. Annars otroligt lugn och fin sträcka att paddla. Rekommenderas om man vill komma ut i naturen och vara i nuet.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack Sannaferdinandsson