Höjdpunkter från omdömen
Wow!

Vi hade en helt underbar tur på Fylleån - många skratt och en härlig avkoppling i underbar natur ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
302ankib
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Magisk

En fantastisk SUP- upplevelse på Fylleån. Bästa var att vägen var lång och kul med hinder. Vi hade ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
B2350PPtinah
från mobil enhet
Läs alla 37 omdömen

Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Underbart fin resa när det är lugnt och soligt med flera olika miljöer. Dessutom dök det upp en del utmaningar att ta sig fram vilket blev en extra krydda och risk för lite bad;-)

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack KenLars
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Väldigt harmoniskt och naturnära upplevelse! Jag och min pojkvän var mycket nöjda!
Dock får man tänka på att det faktiskt kallas supÄVENTYR och att det är lite hinder på vägen, så som stockar och stenar man kan fastna på. Roligt tyckte jag och min pojkvän, då vi sattes på prov och halvt druttade i ån. Rekommenderar att ha något vattentätt till mobiler och likande om dem skall med på turen. Annars otroligt lugn och fin sträcka att paddla. Rekommenderas om man vill komma ut i naturen och vara i nuet.

Tack Sannaferdinandsson
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Mysig tur längs Fylleån i Halmstad. Lummigt, vackert och nästa känsla av utomlands. Rekommenderas varmt!

Tack CharlotteTavelin
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Underbar tur genom en härlig terräng med lite spänning på vägen :-)
Upplevelsen var magisk.
Tips att ha på badskor om man råkar ramla i spat....
Efter SUP njöt vi av ett förbeställt lunchpaket nere på stranden vid målgången. Mmmm vilken dag!

Tack 915piab
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Kompetent, trevlig personal. Perfekt aktivitet, även om man endast paddlar själv, två eller fyra. Lätt att njuta av även om det är ens första gång. Just rundan Fylleån gav lite av allt, vacker miljö, tyst och fridfull natur med lite fartfyllda strömmar här och där.

Tack 691elviraf