Höjdpunkter från omdömen
Wow!

Vi hade en helt underbar tur på Fylleån - många skratt och en härlig avkoppling i underbar natur ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
302ankib
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Magisk

En fantastisk SUP- upplevelse på Fylleån. Bästa var att vägen var lång och kul med hinder. Vi hade ... läs mer

Omdömet skrevs 22 augusti 2021
B2350PPtinah
från mobil enhet
Läs alla 38 omdömen

Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Kompetent, trevlig personal. Perfekt aktivitet, även om man endast paddlar själv, två eller fyra. Lätt att njuta av även om det är ens första gång. Just rundan Fylleån gav lite av allt, vacker miljö, tyst och fridfull natur med lite fartfyllda strömmar här och där.

Tack 691elviraf
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig personal och mysig aktivitet. Jag hade aldrig stått på en sup-bräda innan men det gick oväntat bra.

Tack jessicqb
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

En trevlig tur på fylleån. Perfekt för oss som aldrig testat. Bra instruktioner från Markus hur vi skulle göra. Vi kommer testa igen .

1  Tack 6610petris
Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Suveränt upplägg, passar alla och en fantastisk miljö att få prova SUP för första gången. Trevlig personal.

Tack Ulrika C
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Superkul och mysig aktivitet! Väldigt vackert och lagom utmanande för både mig och sonen. Trevlig personal!

Tack evabX1493RL