Spara
Höjdpunkter från omdömen
Harmonisk (och lite äventyrlig) utflykt!

Väldigt harmoniskt och naturnära upplevelse! Jag och min pojkvän var mycket nöjda! Dock får man ... läs mer

Omdömet skrevs 1 september 2020
Sannaferdinandsson
från mobil enhet
Härligt tur längs Fyllån!

Mysig tur längs Fylleån i Halmstad. Lummigt, vackert och nästa känsla av utomlands. Rekommenderas ... läs mer

Omdömet skrevs 18 augusti 2020
CharlotteTavelin
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 28 omdömen

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Helheten var fantastisk!
Lugnet när man tar sig fram på Fylleån, underbar miljö, små ”hinder” som man tar sig genom med en massa skratt och avstigningen som kan gå lite hur som helst, vi var supernöjda!

Tack 538pernillac
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Vilket äventyr! Perfekt för hela famijen.
Vi var en grupp på 6 vuxna och 4 barn.
Det gick hur bra som helst och vi hade turen att få det soligt och mysigt. Tror dock att det hade varit lika härligt även om det regnat.

Funderar du på att ha med barnen? Det var absolut inga problem för dem att sitta fram på SUP-brädan, de var fascinerade hela vägen. (åldrar 4-8)

Rekommenderas starkt!

Tack J405ANdavidj
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Härlig upplevelse för hela familjen med lite lagom hinder för spänningen. Vacker natur. Rekommenderas!

Tack 188annikam
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Perfekt för nybörjare inom SUP. Lagom sträcka och fin miljö.
+ väldigt trevliga arrangörer
Rekommenderas varmt!

Tack isasha96
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Miljön är magiskt, vad som saknas är en brygga för att ta sig upp.
Det kan inte kosta mycket för att bygga det och skulle underlätta mycket för många, så som det är idag så är riskerna väldigt stora för att folk skadar sig då det inte är lätta att ta sig av.

Tack djurov