“Alltid mysigt”

Harrys Pub
Rankad som nr 15 av 188 Restauranger i Halmstad
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Gillar Harrys oavsett var man befinner sig.
Här var alla som jobbade jättetrevliga och snabba med att fråga om man ville ha något mer.
Dock åt vi inte här denna gången.
Rent och snyggt även på toaletterna.
Ett stort +

Tack Annika K

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Vi längtade till Harrys och deras kycklingvingar! Men... vilken besvikelse för oss alla!! Bleka, tråkiga, bara påpenslad glace, utan att ha blivit ‘glacade’ med god yta i ugnen. Ett par av mina vingar smakade och luktade dessutom fisk!! Pratade med servitrisen som skulle meddela köket. Hon sa också att vi vid beställning skulle vi be om mer stekyta om vi nu ville ha det... Dåligt!
Nä, usch Harrys... var har de tidigare stora, läckert krispiga, saftiga och välsmakande vingarna tagit vägen?? Detta beställer vi aldrig igen!!!
Goda, men små och få pommes, snabb och trevlig service.

Senare på kvällen berättade vi för flera vänner att vi varit på Harrys och att vingarna blivit mycket sämre. Alla sa att det var även deras erfarenhet och att de blivit mycket sämre det senaste året!!
Inte värt pengarna längre!

Tack P o A T
Omdömet skrevs 25 januari 2018

Harrys är alltid Harrys i vilken stad man än befinner sig I... Bra och snabb service I Halmstad, hyffsade priser på mat och öl.

Tack Bo S
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Verkligen genomgående över förväntan.
Snabb och väldigt trevlig service. Harrys kanske förknippas med pubmat som kycklingvingar eller hamburgare men missa inte ryggbiffen! Tillagad perfekt, ”medium-well” och utmärkt presenterad.

Härlig fondant med hallonsås, grädde och färska bär!

Bra jobbat!

Tack Henrik N
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Bra mat till helt ok pris, husets röda vin var väl kanske inte helt prisvärt kan jag tycka.
Trevlig bemötande, bra personal och snabb service

Tack Janne A

Resenärer som tittade på Harrys Pub tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Harrys Pub? Berätta vad du tyckte!