“Fantastiska bullar!!”

Feldts bröd och konfekt
Rankad som nr 1 av 1 Bagerier i Halmstad
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Otroligt goda bullar, härlig stämning och mysigt bageri! Rekommenderar verkligen ett stopp om ni är i Halmstad!

Tack Erikaj6867826

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Köpte en kanelbulle, en kardemummabulle och en punchrulle. Godaste bullarna jag smakat. Vi hade turen att få bullar direkt från ugnen. Kön på 10 min var verkligen värt det. Kan verkligen rekommendera Feldts.

Tack Z8684UUcarolinec
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi bestämde oss för att besöka detta väldigt omtalade och populära konditori i Halmstad. Vi åt punschrulle, kanelbulle, kardemummabulle och citrontarte. Det smakade bra, men var inte riktigt den fantastiska smaksensation man fått intryck av. Punschrullarna var dock väldigt goda. Kön var förövrigt väldigt lång (30 minuter). För att underlätta borde ägarna hänga upp en synlig meny så kunderna kan bestämma sig innan de står framme vid kassan.

Tack davidafsvensson
Omdömet skrevs 26 mars 2020 från mobil enhet

Jättegott kaffe från Slöinge Rosteri och en fantastisk kanelbulle, superfluffig och saftig! På en mysig bakgata, tyst och bra sol på uteserveringen.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Martin0109
Omdömet skrevs 5 mars 2020

Hantverket är fantastiskt och vi älskade både semlorna och godiset. Detta lilla charmiga kondis är en pärla.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Jemparuu

Resenärer som tittade på Feldts bröd och konfekt tittade också på

Halmstad, Hallands län
Halmstad, Hallands län

Besökt Feldts bröd och konfekt? Berätta vad du tyckte!