Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com112 US$
Priceline112 US$
eDreams112 US$
CheapTickets112 US$
Orbitz.com112 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Var gäster på gårdshotellet en lördag-söndag för att vara med på bröllop i Söndrums kyrka alldeles intill. Vi blev välkomnade av ägaren som visade oss till vårt rum, en stor härlig studio för fyra med möjlighet att laga mat och med egen utgång till uteplats. Otrolig fin miljö, fint rum, härlig stor trädgård, rent, mycket fräscht, vänliga ägare. Gärna kommer ju tillbaka för att tillbringa mer tid och nyttja Gårdshotellets trevliga atmosfär.
Fantastiskt ställe, rekommenderas varmt. Så glada att vårt brudpar valt hotellet till oss m fl.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack EvaWindrot
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Skönt avslappnat boende med värdskap i världsklass. Gillade den stora utegrillen för egen grillning och socialt umgänge.

Personliga rum i olika storlekar för olika behov. Finns även cyklar att hyra för sköna kvällsbad i havet.

OBS ingen restaurang eller frukost men stort utbud i Halmstad.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack JFStockholm
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt familjeägt hotell där ägarna hälsade oss välkomna! Hotellrummet var superfint och rent. Snygga tapeter, fina möbler, roliga böcker att bläddra i. Bra förvaring och även kylskåp. Sängarna var ljuvliga och kuddarna puffiga och fräscha. Badrummet kändes nytt!
Bra allmänna utrymmen och gratis parkering. Ute finns en stor grill, hängmattor och utemöbler. Vi köpte färska räkor som vi njöt av på terassen på kvällen. Tvättstuga finns att låna. Dessutom gratis parkering och Wi-Fi som funkar perfekt. Ett höjdarställe som vi gärna besöker igen!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Malinfredrikasofia
Johan Borgstedt, Ägare på Halmstad Gårdshotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2020

Tack! Vi blir så himla stolta och glada när vi får feedback som denna. Det är nästa så att det blir tufft att leva upp till ert fina betyg. Varmt varmt välkomna åter! // Johan och Elin

Omdömet skrevs 8 juli 2020

Fantastiskt familjedrivet hotell i mysig miljö. Vi bodde i ett rum i stallet med sköna sängar, fint badrum och härlig inredning. Den gemensamma matsalen inbjöd till samtal både med värdparet och de andra gästerna. Vi använde den enorma grillen för härliga grillkvällar i trädgården och det fanns gott om uteplatser så vi kunde alltid välja om vi ville sitta i sol eller skugga. I hotellets omgivning fanns både fina lekplatser och härlig natur. Parkering fanns direkt utanför dörren och det fanns alltid plats. Missa inte den här underbara pärlan som numer är vårt favoritboende i Halmstad - vi lovar att vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Sommar_i_Sverige

Å ni är så himla välkomna åter! Det ger sådan energi att få omdömen som detta. Med er och alla andra härliga gäster är det enkelt att driva hotell. Tack för att vi fick ha er som gäster!

Omdömet skrevs 7 juli 2020

Familjedrivet hotell med härlig atmosfär i mysig omgivning. Vi bodde i ett rum i stallet med mysig inredning, jättesköna sängar och fint badrum. Det gemensamma köket och matsalen inbjöd till samtal både med värdparet och andra gäster. Den enorma grillen använde vi för härliga grillkvällar i trädgården. Det fanns gott om uteplatser så vi kunde alltid välja om vi ville sitta i solen eller skuggan. I omgivningen fanns fina lekplatser för barnen och härlig natur för mer avslappnande rekreation. Parkering fanns alltid mycket nära för alla gäster. Vi kommer definitivt att återkomma till denna fantastiska pärla som numer är vårt favoritställe i Halmstad.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Sverigesommar