“Härlig miljö-personal”

STATIONSGATAN44 Mat & Bar
Boka med
STATIONSGATAN44 Mat & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 40 av 190 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Vi var 11 personer som hade fest för 2 gäster . Härlig stamning mycket trevlig personal. Åt griskind ,fantastiskt upplevelse tyvärr var inte varmrätten av samma klass ( musslor för hårt kokta)

Datum för besöket: september 2018
Tack peka34
Ulrika D, Vid pennan på STATIONSGATAN44 Mat & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2018

Supertack för en fin recension. Allt tycks till belåtenhet, musslorna undantagna. Ledsamt att de inte var riktigt tipptopp tillredda. Bot och bättring till ert nästa besök. Vi ser fram emot att få skämma bort igen framöver.

Skapa er härliga dagar tills vi ses och varmt välkomna åter hälsar vännerna på STATIONSGATAN44 Mat & Bar

Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Fantastisk personal som serverade en otroligt god trerätters meny där allt var av högsta klass. Vi uppskattar Stationsgatan 44 och ger serveringspersonal och kök 10 poäng av 10. TOPPKLASS!

Tack RoySvensson
Ulrika D, Fredrik & Roberts förlängda arm på STATIONSGATAN44 Mat & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018

Tack Roy!

Vilka värmande ord och fint omdöme, går raka vägen in i hjärteroten - TACK! Såklart ser vi fram emot att du snart besöker oss igen, skapa dig fina dagar tills dess hälsar vännerna på STATIONSGATAN44

Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Eftersom det hällregnar blir det middag på hotellet. Det börjar med väntan...vid baren, vid bordet och på maten. För få i servisen.
Högrevsburgaren och Moules a la Stationsgatan blev glada överraskningar.
Frukosten var mycket bra men- tro mig - musik av aldrig så hög klass förstärker inte lugnet. Der blir en fyra ...men knapp.

Tack Kl7301

Varmt tack för att du tagit dig tid att skriva några rader efter din vistelse hos oss. Såklart tar vi till oss både ros och ris. Vår ambition är alltid att leverera på en jämn, hög nivå. Ledsamt att väntan genomgående var lång, tack och lov uppskattade du maten när den väl kom. Känns trots allt värmande. Frukosten tycks ha fallit i smaken, men inte musiken - bliv inte riktigt klar över om du ogillade musiken som sådan eller musik till frukost överhuvudtaget? När - & om du gästar oss igen uppskattas ett förtydligande. Våra gästers uppfattning väger givetvis tungt i våra beslut kring allt från musik till måltider.

Vi önskar dig varmt välkommen åter närhelst dina vägar bär hit. Varma hälsningar från vännerna på STATIONSGATAN44 Mat & Bar

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Bra AW!! Mysig personal och bra mat
Trevligt med idé med after worken.
I övrigt ett mysigt ställe att sitta och prata på. Personalen gör sitt bästa för att få dig att må bra, maten gör resten:)
Hett tips om du besöker Halmstad( ligger bra till från stationen) eller om du är ”infödd” och vill prova något bortom den vanliga puben.

Tack 455_saa
Ulrika D, Hotelldirektör på STATIONSGATAN44 Mat & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2018

Halloj, vilket härligt omdöme. Tack!

Ser fram emot att få skämma bort dig nästa gång du kommer till oss hälsar Ulrika & vännerna på STATIONSGATAN44

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Varje gång vi besöker Halmstad ligger Stationsgatan på nöjeslistan After work eller middag bästa servicen i stan. Maten är så good. Best in town to get❤️

Tack PatrikE882

Hej Patrik

Vilken fin recension. Värmer!

Vi ser fram emot att förgylla dina Halmstadsvistelser även framöver.

Välkommen in hälsar Ulrika & vännerna på STATIONSGATAN44 Mat & Bar

Resenärer som tittade på STATIONSGATAN44 Mat & Bar tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt STATIONSGATAN44 Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!