“Behöver finslipas”

STATIONSGATAN44 Mat & Bar
Boka med
STATIONSGATAN44 Mat & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 40 av 190 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Eftersom det hällregnar blir det middag på hotellet. Det börjar med väntan...vid baren, vid bordet och på maten. För få i servisen.
Högrevsburgaren och Moules a la Stationsgatan blev glada överraskningar.
Frukosten var mycket bra men- tro mig - musik av aldrig så hög klass förstärker inte lugnet. Der blir en fyra ...men knapp.

Tack Kl7301
Ulrika D, Fredrik & Roberts förlängda arm på STATIONSGATAN44 Mat & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018

Varmt tack för att du tagit dig tid att skriva några rader efter din vistelse hos oss. Såklart tar vi till oss både ros och ris. Vår ambition är alltid att leverera på en jämn, hög nivå. Ledsamt att väntan genomgående var lång, tack och lov uppskattade du maten när den väl kom. Känns trots allt värmande. Frukosten tycks ha fallit i smaken, men inte musiken - bliv inte riktigt klar över om du ogillade musiken som sådan eller musik till frukost överhuvudtaget? När - & om du gästar oss igen uppskattas ett förtydligande. Våra gästers uppfattning väger givetvis tungt i våra beslut kring allt från musik till måltider.

Vi önskar dig varmt välkommen åter närhelst dina vägar bär hit. Varma hälsningar från vännerna på STATIONSGATAN44 Mat & Bar

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Bra AW!! Mysig personal och bra mat
Trevligt med idé med after worken.
I övrigt ett mysigt ställe att sitta och prata på. Personalen gör sitt bästa för att få dig att må bra, maten gör resten:)
Hett tips om du besöker Halmstad( ligger bra till från stationen) eller om du är ”infödd” och vill prova något bortom den vanliga puben.

Tack 455_saa
Ulrika D, Hotelldirektör på STATIONSGATAN44 Mat & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2018

Halloj, vilket härligt omdöme. Tack!

Ser fram emot att få skämma bort dig nästa gång du kommer till oss hälsar Ulrika & vännerna på STATIONSGATAN44

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Varje gång vi besöker Halmstad ligger Stationsgatan på nöjeslistan After work eller middag bästa servicen i stan. Maten är så good. Best in town to get❤️

Tack PatrikE882

Hej Patrik

Vilken fin recension. Värmer!

Vi ser fram emot att förgylla dina Halmstadsvistelser även framöver.

Välkommen in hälsar Ulrika & vännerna på STATIONSGATAN44 Mat & Bar

Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Bästa stället både inom mat och personal. ett leende på läpparna varje gång man kommer dit ifrån personalen och engagemanget är super ifrån all personal. Även maten är utav det bästa man har ätit. Det finns något för alla tillfällen! Rekommenderar det starkt för alla åldrar.

Tack Amanda T

Hej Amanda, vilket fint omdöme - värmer verkligen.

Vi ser fram emot att du gästar oss snart igen, tills dess skapa dig fina dagar hälsar Ulrika och vännerna på STATIONSGATAN44

Omdömet skrevs 5 augusti 2018

Vi åt på resturangen då det regnade ute och vi inte ville ta oss in till stan, det var inget som vi ångrade då servicen och maten var riktigt bra. Tyvärr pga av vädret så kunde vi inte sitta ute men inne blev riktigt bra men dock lite varmt. kan rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack NiklasA730

Halloj Niklas, tack för att du tagit dig tid att recensera ditt besök hos oss. Fina ord, härligt att ni trivdes. Såklart ser vi fram emot att få skämma bort er även nästa gång ni kommer till Halmstad.

Skapa dig/er fina dagar tills vi ses igen hälsar Ulrika och vännerna på STATIONSGATAN44

Resenärer som tittade på STATIONSGATAN44 Mat & Bar tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt STATIONSGATAN44 Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!