“Ryggbiffspett”
Omdöme om Folkparksgrillen

Folkparksgrillen
Rankad som nr 44 av 170 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

God mat som vi tog med upp till Galgberget och åt med fin utsikt. Fint kött och mycket god aioli med smarriga pommes till. Efter vår beställning ringde vi igen och ville boka om tid för avhämtning, inga problem = mycket serviceminded personal. Tack!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 825patrikk

Omdömet skrevs 4 augusti 2019

Vi var och åt hela familjen och kan varmt rekommendera Hamburgaren och Plankan, hela familjen nöjda, jättegott

Datum för besöket: juni 2019
Tack Andersson06
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Bästa hamburgaren jag ätit någonsin och min kompis sa att plankan han beställde var den bästa han ätit.

Datum för besöket: juli 2019
Tack willback0609
Omdömet skrevs 4 augusti 2019

Bästa planka och Hamburgare som vi ätit någonsin helt klart semesterns bästa måltid!!!
Kan starkt rekommenderas!!!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Christian B
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Med ett sällskap på 10 personer i åldrarna 13-80 år åt vi planka och hamburgare med sötpommes till lunch idag!
Så gott, så fräscht, alla var nöjda. Plankan, köttet mört och väl tillagat efter allas önskemål. Perfekt bränna på potatismoset och goda grönsaker. Hamburgaren serveras med krispig sallad och god dressing, härlig bränna på brödet och sötpotatisen friterad på bästa sätt. Bean var given.
Vi åt på uteserveringen, fick riktiga bestick, bra knivar, allt serverat med svung och gladservice på trevlig nivå.
Välkomna att starta i Jönköping eller så kommer vi tillbaka!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Marie L

Resenärer som tittade på Folkparksgrillen tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Folkparksgrillen? Berätta vad du tyckte!