“Vegan lunch”
Omdöme om Cortado Coffee Shop

Cortado Coffee Shop
Rankad som nr 3 av 6 Kaffe och te i Halmstad
Beskrivning: Vi vill visa vad kaffe verkligen är, hur det förtjänar att bryggas och hur det ska smaka. Vi tror på hållbarhet både vad gäller människorna som odlar, naturen och smaken. // Cortado Crew
Omdömet skrevs 20 september 2018 från mobil enhet

Välsmakande sallad.
Det är trevligt med alla ställen som har en lunch för veganer. Att dom sen har en riktigt god hummus gör inte saken sämre. Vi har varit tillbaka några gånger och kan konstatera att man håller en jämn nivå. Klart värt att rekommendera om du är ute efter en god vegan sallad.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Lasse S

Omdömet skrevs 3 september 2018 från mobil enhet

Bra variation på frukost. Gott surdegsbröd, otroligt bra och proffsigt kaffe. Rekommenderar detta stället!

Datum för besöket: september 2018
Tack jgolsson
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Utan tvekan mitt favoritställe i Halmstad både när det gäller lunch och fika. Gott kaffe och supertrevlig personal som väntar om sina kunder. Deras wraps är fantastiska!

Datum för besöket: april 2018
Tack Felicia M
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vad skönt att hitta ett charmigt café som levererar mycket bra kaffe och goda tillbehör. Har testat både wraps, rawfood-bollar och varma mackor där. Mycket godare än de större cafékedjorna. Kunnig och trevlig personal som är lyhörda. Dessutom ett stort plus till den fräscha toaletten.

Mycket lagas själv i cafét, men du MÅSTE testa bullarna från Felth’s bageri!

Datum för besöket: mars 2018
Tack 11a_gunner11
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Detta är inte en Volvo. Det är en kopp bryggkaffe för oss oinitierade. Självfallet finns alla de andra kaffevarianterna också. De som vill studera ämnet närmare rekommenderas Herr Seinfelds nya serie, "Comedians in cars getting coffee".
En glad och trevlig barista skötte om tillredning och servering.
Hårda bänkar men bra läge och trevlig stämning....Finns även bekväma fåtöljer..
Ätbarheter i form av sallader , nyttiga kakor, etc.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 992andersn

Resenärer som tittade på Cortado Coffee Shop tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Cortado Coffee Shop? Berätta vad du tyckte!