“V60”
Omdöme om Cortado Coffee Shop

Cortado Coffee Shop
Rankad som nr 3 av 6 Kaffe och te i Halmstad
Beskrivning: Vi vill visa vad kaffe verkligen är, hur det förtjänar att bryggas och hur det ska smaka. Vi tror på hållbarhet både vad gäller människorna som odlar, naturen och smaken. // Cortado Crew
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Detta är inte en Volvo. Det är en kopp bryggkaffe för oss oinitierade. Självfallet finns alla de andra kaffevarianterna också. De som vill studera ämnet närmare rekommenderas Herr Seinfelds nya serie, "Comedians in cars getting coffee".
En glad och trevlig barista skötte om tillredning och servering.
Hårda bänkar men bra läge och trevlig stämning....Finns även bekväma fåtöljer..
Ätbarheter i form av sallader , nyttiga kakor, etc.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 992andersn

Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Hundvänligt Cafe mitt i Halmstad. Goda Chai latte, vanlig latte och varm choklad. Trevlig personal! Du får även goda lunch mackor här.

Datum för besöket: december 2017
Tack R_Sweden
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Mysigt, trevligt och jättegott! Har blivit favoritfiket i stan ☺ . Stanna till och ta en fika mitt i julshoppingen!

Datum för besöket: november 2017
Tack Mari R
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Ett litet mysigt fik som specialiserat sig på riktigt kvalité kaffe samt lokala färska råvaror.
Både sallader och mackorna är super goda och känns fräscha med en matupplevelse för både mun och ögat!
Trevlig personal och god service!

Datum för besöket: september 2017
Tack Johanna Jojjo L
Omdömet skrevs 11 september 2017

Supertrevligt! God lunch med fantastiskt kaffe! Fräscha grönsaker och råvaror. Känns som de siktar lite högre än resten av Halmstad och lyckas!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack amosk445

Resenärer som tittade på Cortado Coffee Shop tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Cortado Coffee Shop? Berätta vad du tyckte!