“Toppen”
Omdöme om Cortado Coffee Shop

Cortado Coffee Shop
Rankad som nr 3 av 6 Kaffe och te i Halmstad
Beskrivning: Vi vill visa vad kaffe verkligen är, hur det förtjänar att bryggas och hur det ska smaka. Vi tror på hållbarhet både vad gäller människorna som odlar, naturen och smaken. // Cortado Crew
Omdömet skrevs 11 september 2017

Supertrevligt! God lunch med fantastiskt kaffe! Fräscha grönsaker och råvaror. Känns som de siktar lite högre än resten av Halmstad och lyckas!

Tack amosk445

Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Bästa frukosten i stan! Yogurthbowl med massa god topping, kokt ägg med kaviar och matcha latte. Min vän tog macka och kaffe och fullpott fick även det. Trevlig personal och bra lokal.

Tack Sansan010
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe vid jordvallens fot som skyddade gamla Halmstad.
Gott spännande kaffe som serveras av kunnig personal ❤️

Datum för besöket: juli 2017
Tack Andreas P
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Perfekt lunchställe! Passar alla typer av specialkost. Gluten, vegetarian. Alla var nöjda. Både kaffedrickare och vi som föredrog te. Trevlig personal som verkligen ger "det lilla extra". Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Christina A
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Cortado Coffee Shop tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Cortado Coffee Shop? Berätta vad du tyckte!