“Undvik!”

tors 28/1
20:00
Rankad som nr 39 av 174 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi beställde en pizza som bara skulle ätas av en person i sällskapet. Restaurangen delade pizzan i två bitar utan vi bett om det. Sedan tog de extra betalt för att pizzan "var delad i två bitar". Dessutom tog de extra betalt för kranvatten. Jag tvingades sedan betala för dessa extrakostnader som jag varken informerats om eller bett om. Sammanfattning: undvik denna turistfälla!

Datum för besöket: juli 2020
Tack perer00

Omdömet skrevs 10 maj 2020 från mobil enhet

Hit kommer vi gå flera gånger. Det bästa pizzan vi ätit i Sverige, tunn, fräscha grönsaker och mycket god! Dessutom med mycket trevlig och hög service. Servitören frågade oss om vi ville filtar, om det var kallt osv. Han brydde sig om oss. En härlig restaurangupplevelse en vårlik lördag i Halmstad.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Kajsa71
Omdömet skrevs 19 april 2020

Den huvudsakliga anledningen att besöka Cyrano är de otroligt goda pizzorna. Fullständigt fantastiska med precis lagom tjock botten och rätt mängd fyllning. Så makalöst gott!

Restaurangen är mysig och har mycket trevliga medarbetare. Deras anpassning till den pågående Corona-pandemin är riktigt bra och de har verkligen tagit till sig av budskapet med glesa platser och förberedda skålar med sallad, etc. Mycket bra ordnat!

Datum för besöket: april 2020
Tack Black_Father
Omdömet skrevs 16 mars 2020 från mobil enhet

Återbesök på Cyrano. Vi tog varsin drink och sedan pizzan Bresaola respektive oxcarpaccio. Till det ett mycket gott italienskt rödvin. Som vanligt var vi nöjda. Till dessert en mycket god crème brûlée.

Datum för besöket: mars 2020
Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs 25 februari 2020 från mobil enhet

En helt fantastiskt god pizza.
I en vedeldad ugn.
Detta har blivit lite av vårt favorit ställe.
Mest försatt pizzan är så himla god.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack 13Janne

Resenärer som tittade på Cyrano Halmstad tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Cyrano Halmstad? Berätta vad du tyckte!