“Toppen god mat”
Omdöme om Thai by Thai

Thai by Thai
Rankad som nr 17 av 185 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi var alla mycket nöjda med våra olika rätter. Väldigt fräscha råvaror och riktigt snygg lokal. Hit kommer vi snart igen.

Tack Andreas K

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Tänk om alla kunde lagade mat med hjärtat sån som dom gör här.
Lika gott varje gång.
Inte lång väntetid på maten.
Bra råvaror, inget skit kött.
Perfekt med parkering utanför så man bara kan springa in och hämta maten.
Har en liten uteservering.
Fräsch lokal.
Man ser köket från kassan, det är alltid rent och fint i köket.

Tack Linnisabel
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Jag hade hört mycket gott om ”stället vid järnvägsövergången”. Så efter ett kvällsmöte i en lokal bara ett stenkast ifrån så kändes det som ett bra alternativ. Priset var aningen högre än andra restauranger i stan, tillhörande samma kulinariska kök. Men de väger upp det med god kvalitet, bra bemötande och bra portioner. Måste testa nångång till för att kunna ge dem ett högre betyg men anar att potentialen finns och kan tänka mig då att höja betyget.

Tack Joel K
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Helt fantastisk mat. Alla gilla den. Och alla blev propp mätta.

Kan varmt rekommendera detta ställ.
Dock väldigt litet.
Vi tog upp alla bord utom ett men kvaliteten på maten vinner över platsbristen.

Tack Magnus M
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat. Dessvärre så beställde jag en rätt där det var koriander i det stog inget om koriander i menyn. Fick en kyckling gryta istället som smaka helt underbart.

Tack LisaLarsson89

Resenärer som tittade på Thai by Thai tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Thai by Thai? Berätta vad du tyckte!