Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 juli 2019

Ett enkelt och trevligt hotell med jättebra sängar och bra läge nära både tågstationen och parkering. Vi kunde dra in våra cyklar på en skyddad innergård - toppen! Frukostbuffén var mycket bra med nybakt bröd. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack kesitraveler
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Ett lugnt och bra hotell med perfekt läge. Jätte trevliga och serviceinriktade tjejer som jobbade. Stora rum som var välstädade och vi hade även kylskåp på rummet. Frukosten var över all förväntan.
Rekommenderas

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Z9076MNanne
Omdömet skrevs 12 februari 2019

Rekommenderar verkligen detta hotell om du letar efter något prisvärt, enkelt, centralt och trevligt. Det är verkligen vad det utger sig för att vara, det vill säga budget. Det finns kanske inte en öppen par, spa, ett stort sällskapsrum eller ismaskin, men är det ett trevligt ställe med fräscha rum, hjälpsam personal, mer än tillfredställande frukost och gott kaffe. Då är detta verkligen ett utmärkt alternativ, det är vad det utger sig för att vara och de uppfyller vad det ska.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Klara M
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Ett enklare hotell, men ändå funktionellt. Checkade in efter stängning (klockan 18.00) och det fungerade bra. De missade dock att informera om wifi-kod. AC saknas tyvärr, men fläkt fanns på rummet. Minus för liten dubbelsäng. Det verkar bo många unga i kvarteret vilket föranledde en hel del ljud på kvällen. Ett mindre utbud till frukost, men det funkade och smakade bra. Plus för trevlig och hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Golferlunkan
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Jag & min kille bodde 2 nätter här, eftersom alla hotell i Falkenberg va fullbokade.
Vi blev så otroligt välbemötta av tjejen i repan. Hotellet har ingen parkering. Vi fick rum på 4 våningen mot gatan och där gick även tåget, som var oerhört störande. Sängen va bara 140 cm bred & det var olidligt varmt i rummet. Ingen AC å ingen fön. Frukosten var ok. Äggröran såg så äcklig ut att ingen av oss gäster på hotellet vågade ens smaka på den alldeles gråa sörjan. Riktigt budge hotell som egentligen är student boende

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack RallyHulda