“Medelbra”

McDonald's
Rankad som nr 126 av 190 Restauranger i Halmstad
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 25 januari 2018

McDonald's i Halmstad är précis lik de flesta McDonald's i vårt avlånga land. Första gången jag var här, 4 år sedan, var allt toppen, senast i december 2017 sunkit och skräpigt. Antagligen berodde det på att det var otroligt mycket folk i lokalen, så personalen hann ej med... helt förlåtligt... I vilket fall som helst, het OK.

Tack Bo S

Omdömet skrevs 3 juli 2017

Man får könummer på kvittot så man får sitta ner och vänta och det fungerade fint. Aningen trångt men i övrigt som vilken annan MacDonald som helst

Tack karljohans571
Omdömet skrevs 4 april 2017

Världens bästa hamburgare kan aldrig vara fel. Jättegott och bra service. Här löser de problem (till skillnad från på andra restauranger i stan...). Enda problemet är att de är lite övergenerösa med salt på pommesen ibland.

Tack punkten75
Omdömet skrevs 8 november 2016

Helt Ok lunch med vanliga tillbehör och snabb servering även glutenfritt.
Sämre att man som gäst måste betala för att använda toan

Tack getun44
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Blev försökrad om att jag skulle få kall mjölk (snäste "självklart" som om jag var dum i huvudet som inte fattade det)i kaffet och inte det heta direkt från automaten. Fick ingen riktig mjölk och halva tungan blev skinflåds. Är medveten om konceptet med snabbmats restaurang, men lite service och teevligt uppförnde kunde man förvänta sig. Blir sibylla i fortsättningen när pappmuggskafget hägrar. Uselt och otrevligt!

1  Tack Björn D

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!